Miért húzzák le ennyire a Ryanair és a Wizz Air légitársaságot?
OK, tudom, hogy fapados, nyilván nem számítok luxusra, de egy 2 órás út alatt nem is elsődleges szempont.. De mi ez a rengeteg negatív vélemény róluk? Tényleg ennyire rosszak lennének?
Facebookon, fórumokon, ezen az oldalon is.. Van, ahol a Ryanair 10 csillagból 2,9et kapott, a Wizz pedig 3,4et.
Ezen a héten fogok utazni Londonba Ryanairrel, vissza két hét múlva Wizzel. Komolyan fel kell készülnöm a legrosszabra? :D
Na milyen volt az utazás?
Én repültem mindkettõvel.Egyszer olvastam egy nem túl régi statisztikát is, miszerint a Ryanair a 3.legpontosabb légitársaság Európában (a Wizzairt nem tudom hol áll).A járatokon még sose találkoztam bunkó stewardessel, Air France-nál, British Airwaysnél viszont igen.Valóban nem egy nagy szám egyik sem, kicsi a lábtér és nem kapsz kaját, de szerintem annyi pénzért nem is várhatunk sokat.A bõröndös sztori nekem pedig erõsen kamuszagú.
Az én személyes véleményem a Ryanairhez húz, akár magyar a Wizzair akár nem.Elõbbinél nekem sokkal szimpatikusabb volt a személyzet (Wizznél se volt bunkó azért), valamivel pontosabbak is és végre van helyjegy, ergo nem kell a pulthoz fél órával korábban odaállni meg a betonon taposni egymást (egyszer a brüsszeli járatnál az elsõbbségi beszállók tiporták egymást a pultnál meg a lépcsõn, hogy helyhez jussanak).Ja meg ha már itt tartunk, engem mélységesen taszít a Wizzair színe, de ez már tényleg huszadrangú.
Nyugodtan repülj bármelyikükkel, mert annyi pénzt bõven megérnek :) az pedig csak urban legend, hogy spórolnak a karbantartáson, azt nem tudják megtenni.
" az pedig csak urban legend, hogy spórolnak a karbantartáson, azt nem tudják megtenni."
Ó, dehogynem. Bár eddig halálos baleset szerencsére nem volt. Igaz, viszonylag újak a gépek, no meg a repülésben minden túlbiztosított.
Utolsónál a pont.Kedves utolsó elõtti, te pedig talán bennfentes vagy?A Wizzairnek tudtommal vannak 15-20 éves gépeik is, érdekes módon még repülnek.Bár velük egy kicsit borsosabb vagyok, mert nekik voltak már csúfos baklövéseik is, de jelzem, azok elõfordulhattak volna bárki másnál is.A Ryanair pedig jövõre lesz 30 éves, és eddig minden gépük fennmaradt az optimális ideig, valamint összesen 2 említésre méltó eseményük volt, az utolsó kb.5-6 évvel ezelõtt.És azokban sem sérült meg senki.
Akár fapadosok akár nem, a repülésben nagyon szigorú biztonsági követelmények vannak, amik ugyanúgy rájuk is vonatkoznak.
Utolsó, igen úgy vélem, az egy jó pont, ha egy légitársaságnak még nem zuhant le gépe.De persze lehet, hogy csak az én gondolkodásom elavult.
Egyébként a Ryanairnél a flotta átlagéletkora 3-5 év, tehát náluk egy gép max.6-8 év után selejtes, akkor is ha nincs semmi baja, ergo nem hinném, hogy a vadonatúj gépeik olyan rettenetes mûszaki állapotban lennének...Ja és a kevésbé pénzes légitársaságok B737-800-asai jó eséllyel a Ryanairnél szolgáltak valamikor, mivel egy tökéletes állapotban levõ repülõgépet õk sem fognak kidobni.Szóval akaratlanul is belefuthatsz fapadosnál szolgált gépbe...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!