Miért húzzák le ennyire a Ryanair és a Wizz Air légitársaságot?
OK, tudom, hogy fapados, nyilván nem számítok luxusra, de egy 2 órás út alatt nem is elsődleges szempont.. De mi ez a rengeteg negatív vélemény róluk? Tényleg ennyire rosszak lennének?
Facebookon, fórumokon, ezen az oldalon is.. Van, ahol a Ryanair 10 csillagból 2,9et kapott, a Wizz pedig 3,4et.
Ezen a héten fogok utazni Londonba Ryanairrel, vissza két hét múlva Wizzel. Komolyan fel kell készülnöm a legrosszabra? :D
"Komolyan fel kell készülnöm a legrosszabra? :D"
Csak visszafelé egy (remélhetőleg csak) kis késésre:
Nem az a baj, hogy fapadosok. Nem is az, hogy nincs ingyen kaja, mert ha kell, kibírom azt a 2-4 €-t egy szendvicsre. A fapadosok legnagyobb baja a rettentő sok késés, és ha gond van, akkor azt nem, vagy csak nagy nehézségek árán oldják meg. pl. ha egy másik reptérre kell landolni, mert mondjuk pesten rossz idő van, akkor a fapadosoknál megáll a tudomány. Se egy korrekt tájékoztatás, semmi. Aztán az utasok beszállítása is nonszensz, de ez leginkább Pesten zavaró a marhavagon szerű "objektumokban". Távolabbi repterekre érkeznek, bejutás a városba sokszor még egyszer annyi, mint maga a repülő út. Ha időhöz vagy kötve, minden perc számíthat. Ha a Wizzairrel jössz haza, akkor van szerencséd, ha a reggeli első járattal jössz, mert azok még általában nem késnek olyan sokat. Nekem a saját, elmúlt 2,5 évnyi utazási statisztikám ez:
Wizzair: 13 utazás, ebből 11 alkalommal késés, és 8 alkalommal, 20 percen túli késés. (Rekord: 4 órás késés)
Ryanair: 4 utazás, ebből 4 késés, melyből 3 alkalom 20 percnél több. (Rekord késés: 1ó20p)
British Airways: 6 utazás, ebből 2 késés, melyből 1 alkalom 20 percnél több. (Rekord késés: 45perc)
London-Budapest útvonalon repülök elég sűrűn.
Értem, köszönöm a válaszokat. :)
Én Pozsonyból fogok indulni a Ryanairrel és aztán Budapestre érkezek majd a Wizzel. Hát kíváncsi leszek, milyen élménnyel fogok gazdagodni.. Ezt a késés dolgot mindenhol említik hátrányként.
A másik, amivel sok helyen találkoztam, az a stewardessek bunkósága - állítólag ez főként a Ryanre igaz -, de olvastam olyan cifrákat is, mint hogy (idézem szó szerint) "(...) sok volt az utas, a kézipoggyászok már nem fértek fel a gépre, így a reptéren kellett hagynunk őket. Mire visszaértünk a 6 napos utazásból, a poggyászunkból hiányzott 3 karton cigi, 100 euró és két cipőm is".
Vagy pedig "a ryanair spórol az üzemanyaggal, állítólag a pilóták is felszólaltak már az ügyben, hogy ki van mililiterre számolva nekik, ez elég veszélyes játék".
De most ezek igazak lehetnek vajon? Pláne az utolsó..
A bőröndös sztori igaz, ha zsúfolt a gép, nem viheted fel, de ilyenkor ingyen feladhatod poggyászként, és persze ki kell venned az értékeidet, hogy ne lopják el.
Az üzemanyag mennyiségét nemzetközileg szabályozzák, fapadosra, és nem fapadosra is ugyanaz a szabály vonatkozik. Volt már rá precedens, hogy Valencia légterében túl sokáig várakoztattak egy Ryanair gépet, ezért az előírtnál kevesebb üzemanyaggal és "pan-pan" vészjelzés mellett tudott leszállni.
Én Malmö-Budapest viszonylatban járok rendszeresen. Legnagyobb késés 15 perc volt az indulást illetően, leszállásig behozta a pilóta
Lufthansa legnagyobb késés: 2 óra, továbbá járattörlés miatt lecsúsztam egy csatlakozást.
MALÉV: járattörlés, 10 óra késés
A Lufthansa simán otthagyott Frankfurtban, mert este tizenegykor már nem engedtél felszállni a gépet, így 6 gép közel 2000 utasa ragadt Frankfurtban.
Air Canada legnagyobb késés: fél óra.
Norwegian: fél óra késés.
Ezenkívül utaztam más társaságokkal is, mint Swissair, Air France, stb stb, a legmegbízhatóbb nekem a WizzAir volt eddig.
Az első által belinket cikk nagy átverés, mert úgy tünteti fel, mintha a WizzAir állandóan késne, holott a Luton-Londoni járatról van benne szó.
Egyáltalán nem kell felkészülni a legrosszabbra, nincs semmi baj a WizzAir-rel.
Divat fikázni a fapadost, de a legtöbbje még repülőt sem látott közelről, nemhogy utazott volna vele, csak tipikus magyar szokás a fikázás és elégedetlenkedés.
"csak tipikus magyar szokás a fikázás és elégedetlenkedés."
Ez az egy dolog nem igaz. Angolok, németek, spanyolok mind-mind elégedetlenek a fapadosokkal. Sőt, USA-ban is a legtöbb gond a fapadosokkal és a fapados modellben működő kis légitársaságokkal van. Egyáltalán nem alaptalan dolog sajnos. Addig jó, amíg az utasokon, bőröndökön spórolnak és nem a biztonságon!
Minden rendben lesz, ne aggódj. Tényleg divat fikázni őket. Pedig a ryanair, wizzair semmivel sem pontatlanabb mint más cégek.
Ez a reptéren hagyott csomag meg egy nagy kamu, tudok még hasonlót hazudni én is: fizetős a WC a fedélzeten, állva kell utazni! Ezek mindegyike kamu de szeretik hangoztatni a buta emberek sajnos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!