A Tripsta-nál próbáltunk repülőjegyet vásárolni, mind a két próbálkozásnál azt kifogásolta a rendszer, hogy nem sikerült hitelesítenie a bank kártyát. Valakinek tapasztalat?
Figyelt kérdés
Aztán 1 nappal később kiderült, hogy a cég kétszer zárolta a repülőjegy árát a bankszámlán, de se repülőjegy sem válasz e-mail az ügyfélszolgálattól. Valaki járt már így? Mi lenne ilyenkor a teendő? Írtunk az ügyfélszolgálatnak 4 napja, de még mindig nincs válasz.2014. szept. 1. 15:06
1/2 anonim válasza:
Ha nem kaptok választ, nincs jegy, akkor a banknál lehet vissza kérni a pénzt. (charge back)
Bár Tripsta nem kamu oldal, lehet náluk repjegyet venni, nem tudom mit ronthattál el.
2/2 A kérdező kommentje:
Tudom hogy nem kamu oldal többször vettünk már tőle jegyet. Eddig minden rendben ment. Általában AirFrance/KLM illetve AeroFlot társaságokkal repülünk, nem volt eddig gond. Most is AeroFlot jegyet vettünk volna. Elrontani pedig végkép nincs mit... Ergo a hiba nem nálunk van.
2014. szept. 1. 17:32
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!