Tudtok olyan irodat, akinek csak akkor kell fizetnem, ha megnyerik az ugyet/pert? A Wizzair nem akar fizetni a kesesert, pedig az o szabalyzatuk szerint is kellene.
Pedig egyértelmű, legfeljebb neked nem. Tehát: ha 3 óránál többet késik az indulás akkor kellene adni frissítőt, kaját, telefont. De legalábbis számla alapján utólag el lehet számolni velük. Ezt nem hívják kártérítésnek. (túl hosszú, éjszakai várakozás esetén szállást is kell biztosítani - igen, a wizzairnek is, bár a 3 óra most ezt nem indokolja )
Ha a célt is 3 órát meghaladó késéssel éred el akkor pedig ezeken felül kártérítés is jár. Nálad ez nem áll fent.
" "Delay
1. When an operating air carrier reasonably expects a flight to be delayed beyond its scheduled time of departure:
( (a) for two hours or more in the case of flights of 1500 kilometres or less; or )
(b) for three hours or more in the case of all intra-Community flights of more than 1500 kilometres and of all other flights between 1500 and 3500 kilometres; or...""
Erre nem válaszoltam. Igen beszélek angolul, de a fenti bemásolt angol idézet sem ír kártérítést neked. Arról ír amit magyarul is írtam, hogy ha a légitársaság tudomására jut, hogy várható késés az indulásnal akkor meg kell kezdeni az ellátást. (illetve ezt se írja, de ahonnan másoltad ott nyilván igen). És persze konkrétan le van írva hogy mekkora távnál mi számít jelentős késésnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!