Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Tudtok olyan irodat, akinek...

Enigmapont kérdése:

Tudtok olyan irodat, akinek csak akkor kell fizetnem, ha megnyerik az ugyet/pert? A Wizzair nem akar fizetni a kesesert, pedig az o szabalyzatuk szerint is kellene.

Figyelt kérdés
Olvastam, hogy vannak olyan orodak, ami no win no fee alapon mukodnek, es kifejezetten arra hivatottak, hogy az ilyen eseteket elintezzek.

2014. aug. 26. 11:26
1 2 3
 11/25 A kérdező kommentje:
Koszi! De amit az elobb bemasoltam angolul (nem tudom, beszelsz-e angolul), az azt irja, h a kiirt indulas es a valos indulas kozotti eltelt ido szamit, ami adott esetben tobb volt mint 3 ora. Mindezt az altaluk kuldott, Wizz Air sajat dokumentumabol masoltam ki (amit most nem talalok, de hidd el, onnan van).
2014. aug. 26. 16:48
 12/25 anonim ***** válasza:

kesettagepem.hu/kesett-a-repulogep/


Na ez pl 20%ért vállalja. De 3 óra alatt sajnos csak kaja számlát tudsz velük elszámolni bár az is valami.

2014. aug. 26. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 A kérdező kommentje:

Ezt koszi!

A kajavisszateritest nekem is nagylelkuen felajanlottak, de mivel 2000Ft-ot kaptak a szuleim osszesen a kesesnel kajara, abbol egyikuk vett egy db szendvicset, masik egy tal salatat, a 2x2dl Sio udito mar nem fert bele, ra kellett fizetni. Az ottani arakat elnezve nem mertek mast venni, ugyh nyilvan szamlajuk sincs rola.

2014. aug. 26. 18:12
 14/25 A kérdező kommentje:
Esetleg Nemzeti Fogyasztovedelmi Hatosag? Vkinek tapasztalat?
2014. aug. 26. 19:08
 15/25 anonim ***** válasza:
49%
Már hogyne az érkezés számítana, gondolkodjál már! Neked is az a lényeges, mikor érkezel meg valahova. Tök mindegy, hogy a "maradék" időt a reptéren ülve, vagy a gépben töltöd. Kár az érkezés késésekor érhet csak téged.
2014. aug. 26. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:
Álljál már le a hülyeségeddel.
2014. aug. 26. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 anonim ***** válasza:
Hát logikusabb, illetve etikusabb lenne ha az érkezés számítana, de a bemásolt szöveg szerint valóban az indulás számít.
2014. aug. 26. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 anonim ***** válasza:

Amúgy az sem mindegy, hogy miért történt a késés. Lehet tudni, hogy miért történt? Mert ha nem a légitársaság hibája, akkor még 3 óra késés esetén se kapsz semmit. (Kivéve persze az ellátás költségei.)

De mivel 2:55 volt, így nem jár semmi. Kivéve persze a kajaszámla. Ehettek, ihattak volna amúgy nyugodtan, utólag el lehet számolni az ilyesmit wizzairrel. (Nyilván nem irreális mennyiséget, de azt mindenki tudja, hogy reptéren 1-2000Ft az kb. semmit nem ér ha kaját-piát akarsz venni.)

2014. aug. 26. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 anonim ***** válasza:

"Jár-e kártalanítás a késés esetén?


Noha a jogszabály kimondottan nem említi, az Európai Közösségek Bírósága a C-402/07 és C-432/07 számú egyesített ügyekben kimondta, hogy a késéssel érintett járatok utasai a járattörlésre vonatkozó szabályokkal azonos feltételekkel követelhetik a kártalanítást, amennyiben a késés következtében háromórás vagy még hosszabb időveszteséget szenvednek és végső célállomásukat az eredetileg tervezetthez képest legalább három órával később érik el.



Mentesül a kártalanítás alól a cég, ha rendkívüli körülmények okozták a járatkésést?


Az Európai Bíróság értelmezése szerint a légitársaság a járatkésések esetén is mentesül a kártalanítás megfizetése alól a rendkívüli körülmények miatt. Ilyenek különösen a különböző időjárási körülmények és bizonyos esetekben a sztrájkok is. A légi jármű műszaki meghibásodása nem sorolható a rendkívüli körülmények közé, ez tehát önmagában nem alapozza meg, hogy a cég kibújhasson fizetési kötelezettsége alól. A rendkívüli körülményeket mindig esetről esetre kell megvizsgálni, hogy valóban rendkívüliek voltak-e."


[link]

(Ez az Európai Fogyasztói Központ magyar oldala - talán elég hiteles, hogy elfogadd, kedves kérdező!?)



Az idézésem előtt pedig az szerepel benne, amiket már én is írtam fejből: jár kaja, pia és amit elfelejtettem de külföldön fontos lehet: telefon is jár. Szóval ha történt drága roaming hívás akkor meg lehet próbálni annak költségét kiverni a wizzairből, bár nem hiszem, hogy olyan jelentős amivel megéri vesződni.


Kártérítésről viszont ne nagyon álmodj. Bíróságra mehetsz persze, de te fizeted. A linkelt 20-25% sikerdíjas cégek csak az olyan egyértelmű esetekkel foglalkoznak, amit igazából egyedül is bárki elintézhet.

2014. aug. 26. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 A kérdező kommentje:

Koszi mindenkinek a valaszt! Igazabol nekem az nem egyertelmu, h akkor az indulas vagy az erkezes szamit, mert mindkettore vannak hivatalos dokumentumok. Ki donti ezt el? Mert az en esetemben nem mindegy. Amit a Wizz Air kuldott, ott az indulas, de en is lattam mar erkezest megjelolni.


A keses oka: a repulo meghibasodott, es mashonnan kellett gepet kuldeni Bp-re.

2014. aug. 27. 00:25
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!