Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Tudtok olyan irodat, akinek...

Enigmapont kérdése:

Tudtok olyan irodat, akinek csak akkor kell fizetnem, ha megnyerik az ugyet/pert? A Wizzair nem akar fizetni a kesesert, pedig az o szabalyzatuk szerint is kellene.

Figyelt kérdés
Olvastam, hogy vannak olyan orodak, ami no win no fee alapon mukodnek, es kifejezetten arra hivatottak, hogy az ilyen eseteket elintezzek.

2014. aug. 26. 11:26
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
0%

Lekéstél egy átszállást és a másik gép árát se tudtad visszaigényelni? Lekéstél egy fontos állásinterjút amit betöltöttek ez idő alatt?


Ha nem ért anyagi veszteség akkor csak időpocsékolás.

2014. aug. 26. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:
Amire gondolsz, az a sikerdíj. Elég ritka az ilyen kis ügyekben.
2014. aug. 26. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
Az első válaszoló nagyon tévedésben van.
2014. aug. 26. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 A kérdező kommentje:

Nem kestem le atszallast, a szuleimnek vettem repjegyet Bp-London utvonalra (es vissza), az ideut tobb mint 3 oraval a kiirt utan indult.

Ezt irja az O hivatalos dokumentumuk:


"Delay


1. When an operating air carrier reasonably expects a flight to be delayed beyond its scheduled time of departure:


( (a) for two hours or more in the case of flights of 1500 kilometres or less; or )


(b) for three hours or more in the case of all intra-Community flights of more than 1500 kilometres and of all other flights between 1500 and 3500 kilometres; or..."

2014. aug. 26. 13:37
 5/25 anonim ***** válasza:

Mikor érkezett? Menetrend szerint mikor kellett volna érkezni?


Ez a perdöntő. Ha 3 óra megvan akkor ügyvéd se kell. Ha nincs 3 akkor tök mindegy mennyit költesz ügyvédekre!


Az első válaszoló meg egy minden lébe kanál hülye gyerek, ne foglalkozz vele. Semmi köze a wizzairnek ahhoz, hogy mit késel vagy nem késel le. Ugyanúgy jár a kártérítés ha valakinek semmi hátránya nem lett. Ha fontos tárgyalást vagy akármit késel le akkor se jár több. De ha nincs 3 óra, akkor semmit sem kapsz. És ez úgy sejtem nincs meg...

2014. aug. 26. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 anonim ***** válasza:

Ja és a kérdésre konkrétan válaszolva: természetesen létezik ilyen, csak visznek 25%-ot, legalábbis amit én ismerek. Igy nem érdemes, hiszen mint írtam magad is el tudod intézni. Ha pedig nem jár akkor hiába erősködsz.

Biztatásul írom: én is kaptam már kártérítést és sok más sikeres esetről tudok ryanairnél és wizzairnél egyaránt.


Mivel a sok birkát úgysem érdekli a pár száz euró kártérítés így az a pár ember aki viszont határozottan kéri a légitársaságtól az általában meg is kapja könnyebben.

2014. aug. 26. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 A kérdező kommentje:
A szabalyzatuk szerint (csatolom ha kell) es mas dokumentumok szerint is, amiket olvastam, 3 ora szamit a kiirt indulastol. Az tobb volt kicsivel, de az erkezes csak 2:55 volt, ok is erre hivatkoztak, fogjam be. De nem akarom befogni, ha egyszer az indulas szamit! Jo, nem volt felelmetesen draga a ket jegy, na de akkor sem olcso azert.
2014. aug. 26. 14:24
 8/25 A kérdező kommentje:
Engem vegul a Wizzair konkretan lerazott, h ok befejezettnek tekintik az ugyet, kesz. En meg pislogok, h en viszont nem!
2014. aug. 26. 14:27
 9/25 anonim ***** válasza:

2:55 az sajnos kevesebb mint 3.:-(


Ha gondolod írj annak a cégnek aki 25%-ért vállalja de ők is le fognak rázni mert nincs meg a 3 óra.

2014. aug. 26. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 anonim ***** válasza:

Mármint azért javasoltam hogy írj nekik mert ha ők hajtanak el akkor talán könnyebben belátod, hogy nincs igazad, mintha a wizzair hajt el. Másrészt most ugyan jogosan küldtek el de náluk minden esetben ez a módszer, hogy első próbálkozásokat elküldik :-P aki kitartó az igazában csak az lát pénzt.



Na de mint írtam nincs meg a 3 óra és ez nagy baj. Pár perc miatt buksz több száz eurót.


Az érkezés számít!

" Az Európai Fogyasztói Központ tájékoztatja a nyilvánosságot, hogy az Európai Unió Bírósága a 2012. október 23-i döntésében megerősítette korábbi ítéletét, mely szerint azon légiutasok, akiknek járata az eredeti menetrendszerinti időponthoz képest három vagy annál több órás késéssel éri el célállomását, jogosultak a légi közlekedésben részt vevő utasok jogait szabályozó uniós rendelet (261/2004/EK rendelet, a továbbiakban: rendelet) által járattörlés és visszautasított beszállás esetére meghatározott kártalanításra. “

2014. aug. 26. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!