Tudtok olyan irodat, akinek csak akkor kell fizetnem, ha megnyerik az ugyet/pert? A Wizzair nem akar fizetni a kesesert, pedig az o szabalyzatuk szerint is kellene.
Lekéstél egy átszállást és a másik gép árát se tudtad visszaigényelni? Lekéstél egy fontos állásinterjút amit betöltöttek ez idő alatt?
Ha nem ért anyagi veszteség akkor csak időpocsékolás.
Nem kestem le atszallast, a szuleimnek vettem repjegyet Bp-London utvonalra (es vissza), az ideut tobb mint 3 oraval a kiirt utan indult.
Ezt irja az O hivatalos dokumentumuk:
"Delay
1. When an operating air carrier reasonably expects a flight to be delayed beyond its scheduled time of departure:
( (a) for two hours or more in the case of flights of 1500 kilometres or less; or )
(b) for three hours or more in the case of all intra-Community flights of more than 1500 kilometres and of all other flights between 1500 and 3500 kilometres; or..."
Mikor érkezett? Menetrend szerint mikor kellett volna érkezni?
Ez a perdöntő. Ha 3 óra megvan akkor ügyvéd se kell. Ha nincs 3 akkor tök mindegy mennyit költesz ügyvédekre!
Az első válaszoló meg egy minden lébe kanál hülye gyerek, ne foglalkozz vele. Semmi köze a wizzairnek ahhoz, hogy mit késel vagy nem késel le. Ugyanúgy jár a kártérítés ha valakinek semmi hátránya nem lett. Ha fontos tárgyalást vagy akármit késel le akkor se jár több. De ha nincs 3 óra, akkor semmit sem kapsz. És ez úgy sejtem nincs meg...
Ja és a kérdésre konkrétan válaszolva: természetesen létezik ilyen, csak visznek 25%-ot, legalábbis amit én ismerek. Igy nem érdemes, hiszen mint írtam magad is el tudod intézni. Ha pedig nem jár akkor hiába erősködsz.
Biztatásul írom: én is kaptam már kártérítést és sok más sikeres esetről tudok ryanairnél és wizzairnél egyaránt.
Mivel a sok birkát úgysem érdekli a pár száz euró kártérítés így az a pár ember aki viszont határozottan kéri a légitársaságtól az általában meg is kapja könnyebben.
2:55 az sajnos kevesebb mint 3.:-(
Ha gondolod írj annak a cégnek aki 25%-ért vállalja de ők is le fognak rázni mert nincs meg a 3 óra.
Mármint azért javasoltam hogy írj nekik mert ha ők hajtanak el akkor talán könnyebben belátod, hogy nincs igazad, mintha a wizzair hajt el. Másrészt most ugyan jogosan küldtek el de náluk minden esetben ez a módszer, hogy első próbálkozásokat elküldik :-P aki kitartó az igazában csak az lát pénzt.
Na de mint írtam nincs meg a 3 óra és ez nagy baj. Pár perc miatt buksz több száz eurót.
Az érkezés számít!
" Az Európai Fogyasztói Központ tájékoztatja a nyilvánosságot, hogy az Európai Unió Bírósága a 2012. október 23-i döntésében megerősítette korábbi ítéletét, mely szerint azon légiutasok, akiknek járata az eredeti menetrendszerinti időponthoz képest három vagy annál több órás késéssel éri el célállomását, jogosultak a légi közlekedésben részt vevő utasok jogait szabályozó uniós rendelet (261/2004/EK rendelet, a továbbiakban: rendelet) által járattörlés és visszautasított beszállás esetére meghatározott kártalanításra. “
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!