Wizzair-rel repülnék, amikor megadom az adataim és minden kész nem enged tovább, mi lehet a gond?
Figyelt kérdés
Az alábbi szöveget írja ki: HIBA
[5066:NotPaidInFull] Egy vagy több kifizetés feldolgozása sikertelen. Kérjük, válasszon másik fizetési módot, és végezze ezt mindaddig, amíg a fizetendő egyenleg nulla.
2014. júl. 29. 13:50
1/7 anonim válasza:
Mit veszel, mit adsz hozzá, hol akadtál el? Erről semmit sem tudunk.
Próbáld meg azt, hogy kiválasztod a járatot, nem akarsz semmi különlegeset, csak megveszed a jegyetdet.
Tuti menni fog.
2/7 anonim válasza:
Egyáltalán hol akadtál el? A jegyvásárlánál?
3/7 A kérdező kommentje:
ja bocs, elvileg megvan minden adat London Lutonba mennék Debrecenből 18-án rámennék a fizetés-re erre ezt írja ki amit be is másoltam
2014. júl. 29. 14:21
4/7 anonim válasza:
Ezt akkor szokta kiírni, ha
- nincs elég fedezet a kártyádon
- rosszul írtad be a neved, érkezettel pl
- elirtad a számlaszámot, lejáratot
- nem megfelelő a bankkártya, általában MasterCard vagy Visa jó a wizzairnel.
5/7 A kérdező kommentje:
hmm na igena lejáratnál rémlik h kb csak tippelni tudtam mire is kíváncsi :D
2014. júl. 29. 18:57
6/7 anonim válasza:
Nem kell tippelni. Rajta van a kártyádon a lejárati dátum!
Sikerült?
7/7 A kérdező kommentje:
ez a Good thru v mi lenne az? :D
2014. júl. 30. 13:00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!