Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Ryaniar jegyfoglalás sos kérdés?

Ryaniar jegyfoglalás sos kérdés?

Figyelt kérdés
Próbáltam jegyet foglalni, de visszadobott a rendszer többször is, először időtúllépés miatt, aztán nem megfelelő adatokra hivatkozva, harmadszorra pedig azt írta, hogy kétszeres foglalást észlel a rendszer. Semmilyen visszaigazoló emailt nem kaptam, a rendszerük meg használhatatlan hiába regisztráltam a Myryanair-re nem látok semmit, most foglalt jegyet, levonta a pénzt egyáltalán vagy lehet hogy többszörösen is? Eléggé szarakodott a rendszerük ma, de kicsit aggódom nehogy többször is levonja a pénzt a kártyáról...

2014. jún. 19. 17:09
 1/10 anonim ***** válasza:

Más is panaszkodott erre tegnap, használd valamelyik külföldi oldalukat pl. Ryanair.com/sk

A banki terhelést/zárolást a netbankban tudod ellenőrizni.

2014. jún. 19. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Köszi, megnézzük. Ha ez ma dél körül/délután volt már látszik a netbankon szerinted?
2014. jún. 19. 17:17
 3/10 anonim ***** válasza:
Az egyenlegedben azonnal látszódnia kell.
2014. jún. 19. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Köszi, páromé a kártya de este megnézem akkor otthonról.
2014. jún. 19. 17:23
 5/10 anonim ***** válasza:
Azért nézd meg jól, mert a foglaláskor ellenőrzi van-e azonos nevű utas már a gépen. HA van, akkor szokta ezt az üzenetet nyomatni...
2014. jún. 19. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Nem látszik semmi a számlán és még mindig nem jött semmi... A rendszerükben se tudok rákeresni mert foglalási kódot kér én meg odáig el sem jutottam.
2014. jún. 19. 20:19
 7/10 anonim ***** válasza:

Ha nagyon nagyon biztosra akarsz menni, egy emelt díjas hívással megmondják.

De ha nincs foglalásban semmi, akkor nyugodtan vedd meg azt a jegyet.

2014. jún. 19. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

A foglalás kezelése / foglalás megtekintése menüpontban a kód nélkül is rá lehet keresni, a 3. opciót kell választani.

Ha nincs kifizetve, akkor tutira nem vetted meg a jegyet.

2014. jún. 19. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Ha nem vonták le a pénzt a kártyádról akkor biztosan nem vettél jegyet. Azt azonnal levonják.

Amúgy meg tudod nézni hogy van-e foglalás akkor is ha nem tudod a foglalási számot. Ahogy írták már, 3. opciót kell választani...

2014. jún. 20. 01:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

A foglalás kezelése / foglalás megtekintése menüpontban a kód nélkül is rá lehet keresni, a 3. opciót kell választani.


Nem működik az sem, ez jön be: Any valid booking reference: ide mit kellene írnom?

2014. jún. 20. 08:26

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!