Mit tegyek ha nem jött e-mail a Ryanair-től jegyfoglalás után?
Lefoglaltam 2 jegyet Manchesterbe, és citromail-es címet adtam meg, arra viszont nem jött visszaigazoló e-mail, valószínűleg a citromail szervere utasítja vissza automatikusan ezeket a leveleket.
A kód megvan ami a végén volt, de ezzel hogyan tudom kinyomtatni a beszállókártyát?
Mi szükséges még a beszálláshoz ezeken kívül?
Előre is köszönöm a segítséget!
Nézd meg a spam mappát, hátha oda tette a levelezőrendszer a visszaigazoló emailt.
Egyébként a beszállókártyához nincs rá szükséged, elég, ha a kódot tudod.
Itt le tudod ellenőrizni a foglalást:
Itt pedig tudsz kérni új e-mailt másik e-mail címre, bár tényleg felesleges az e-mail.
És az nem gáz hogy mivel magyar oldalon foglaltam így az Ifj.-at azt MS-nek érti, és nem MR-nek.
Tehát a nevünk előtt mind MS van.
Ez nem fog gubancot okozni esetleg a repülőjegy leadásakor?
" Ez nem fog gubancot okozni esetleg a repülőjegy leadásakor?"
Ezek szerint még nem csináltad meg az utasfelvételt. ;-)
Csináld meg majd amikor már lehet és akkor a beszállókártyán láthatod majd, hogy nem is szerepel az ms-mr-ifj stb előtag. Szóval nincs mi bezavarjon, hiszen nem is lesz rajta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!