Meg lehet bízni a bravofly.hu-ban?
Repülőjegyet szeretnék venni Frankfurtba és vissza, a fizetésnél úgy van, hogy levonják a kártyáról a pénzt? Mi a garancia rá, hogy nem vonnak le többet? Nem csalók?
Illetve van még egy kérdésem...
Egy hete néztem egy járatot, ami akkor összesen, mindennel együtt 45000 volt. Akkor még nem volt biztos, hogy azzal megyek, így nem kapcsoltam ki az oldalt, egész héten meg volt nyitva az internet, és a gép készenlétben volt. Így most is csak 45000-et ír ki a repülőjegy végösszegeként. Ha viszont egy másik lapon megnyitom a repülőgéptársaság oldalát, és rákeresek a járatra, ott már 10 ezerrel több...
De a már régen megnyitott lapon akkor is 45-öt ír ki továbbra is, ha továbbmegyek a fizetésre. Tulajdonképpen, ha úgy vesszük, egy hete kezdtem el a foglalást, ami akkor még ennyibe került, de akkor ez így még mindig 45, nem? Ha véglegesen megveszem a jegyet, nem fognak 10 ezerrel többet levonni, ugye?
Hát nem tudom, majd kiderül... Remélem, nem vonnak le többet..
És ha megveszem a jegyet, mit kapok e-mailben? Magát a jegyet, amit nekem kell kinyomtatni, vagy mégis hogy van ez? És a beszállókártya egyenlő a repülőjeggyel?
Meg lehet bízni bennük, bár én a helyedben szétnéznék a neten.
Az általad kérdezett cég megbízható, és úgy húzza le a hozzá betérőket, mint a kis angyal.
Ha ugyanazt a jegyet megkeresed a légitársaság oldalán, sok ezer forintot fogsz spórolni.
A bravofly a foglalós oldalak legalja.
Néha ha bizonytalan vagy, érdemes google kereséssel kezdeni.
Nagyon bizonytalan vagyok, még sose csináltam ilyet :( Csak azért volt annyira csábító a bravofly, mert kedvezményesebbnek tűnt az ár, mint a wizzair.hu oldalon...
De ha ilyen aljasok, akkor biztos nem fogok ott venni semmit.
Mégiscsak a wizzairnél éri meg a legjobban, nem igaz? De vajon érdemes utasbiztosítást kötni? Vagy elegendő lenne az is, ha balesetek esetére ott van az európai egészségbiztosítási kártya?
Mindig nézz szét több oldalon is. Ha azt teszed, nem leszel kiszolgáltatva egyetlen cég reklámjának, és idővel egyre több olcsó megoldásra találsz rá.
Ez a lényeg. Ja és hogy kezdj el utazni. Aztán meg amúgy is tanulni fogsz a hibáidból.
Biztosításra (főleg EU-n belül) nem lesz szükséged, erre váltsd ki az EU egészségbiztosítási kártyát.
Olvass sokat, mielőtt utazol, keress rá úti célokra. Keress rá a legolcsóbb módokra.
Tudd, manapság a wizzair épp annyira elkurvult, mint hajdanában a malév. Ha olcsón, jó utakat keresel, ügyesnek kell lenned.
a bravofly egy mocsoknagy svájci cég, megbízhatsz bennük
havonta több százezren utaznak velük, nem véletlenül
Kedves Kérdező!
Véletlenül se vegyél náluk jegyet! Én 2x vettem náluk, viszonylag sikeres volt, de vissza kellett volna hívniuk- nem tették. Ennek ellenére múlt hét pénteken du. elkezdtem a jegyvásárlást a webes felületükön. Keresés-foglalás-fizetés... itt el is akadtunk. Jött az sms a banktól, h sikeres vásárlás az oldalról viszont az a hibaüzenet, hogy próbáljam később, mert nem valósult meg a vásárlás. A számlámon az összeg "lefoglalt" státuszt kapott. Nos eltelt a hétvége - majd jött a hétfő. A jegyfoglalással kapcsolatosan nem történt semmi- se jegy, se pénz. Reggel óta hívogatom az ügyfélszolgálatukat, ahol egy kompetens ember sincs, aki segíteni tudna. Az egyik ügyintéző elküldött a bankba, hogy ÉN tudom feloldatni a pénzről a lefoglalást, mert az ő oldalán nincs semmi adat arról, h én jegyet vettem. A bankban azt mondták, h én nem oldathatom fel a pénzről a lefoglalást, csakis a Bravofly. Adtak egy telefonszámot, amire el kell(ene) küldeni egy faxot, h az "összeg törölhető". Hosszas telefonálgatás után még mindig ott tartok, hogy 1 ügyintéző volt olyan nyájas, h visszahívott, hogy nem tudja, hogy mikor lesz megoldva a probléma... Tehát ott tartunk, h se pénz, se jegy...
Uh, ez durva! Már örülök így utólag, hogy hallgattam a válaszolókra, és nem vettem meg a jegyet. De egy hajszálon múlt.
Egyébként mi is felhívtuk egyszer a bravofly-t, velünk is nagyon kelletlenek voltak!
Kedves Kérdező,
sajnos személyes tapasztalatom van a Bravofly működéséről. Amit telefonon mondanak -egyébként nagyon kedvesen- nem szabad készpénznek venni. A lányomnak vettem jegyet rajtuk keresztül.Az alábbik nem stimmeltek a valóságban:
- más volt a gép száma,
- a megbeszéltektől eltérően fel kellett vennie a csomagját az átszállásnál ami miatt le is késte a csatlakozást,
- a csomag becsült költsége (erről hangfelvétel is van)pedig az általuk mondott 20.000 Ft helyett 108.000 Ft volt (12kg) kész helyzet elé állítva az egyedül utazó 17 éves lányom.
Persze nem akartam ennyiben hagyni, hosszú levelezés után végül a Svájci jogi osztályukhoz irányítottak. Ezt érdemes megjegyeni, mert Svájcban nem érvényesülhetnek az Európai Fogyasztási Központ vizsgálatának eredményei ami a megtévesztett (átvert) Magyar fogyasztók érdekeit védhetné.
Senkinek nem ajánlom a Bravofly-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!