Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » A Wizz-air nál vettem jegyet...

Rokesz27 kérdése:

A Wizz-air nál vettem jegyet a neten, de nemtudtam elmenni. Ilyenkor kapok vissza a jegy árából? Mert a honlapjukon az áll, h lerepültem az utat, mikor nem is?

Figyelt kérdés

2013. okt. 17. 09:29
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%
Utólag nem. Előre kellett volna szólni. Utólag csak kivételes esetekben teritened vissza valamit.
2013. okt. 17. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Na akkor szívjanak le, nem is repülök többet velük.
2013. okt. 17. 10:09
 3/17 anonim ***** válasza:
88%
Erdekes hozzaallasod van....
2013. okt. 17. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
Azért olcsóbb a jegy, mert nem sokat lehet variálni vele. Megveszed és utazol ennyi. Se átiratás, se lemondás, se kutyafüle nem lehetséges. Kivéve egy két dolog, de azért előre kell fizetni és előre intézkedni.
2013. okt. 17. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
84%

Tök mindegy hogy előre vagy utólag, mert előtte se kaptál volna vissza pénzt csak akkor ha valami extra drága jegyrol lett volna szó. Mert van törlési díj, és ha indulás előtti két hétben törölsz akkor ezen felül rendelkezésre tartási díj is. Ha ezeknél több a jegyár akkor kapható vissza de ritkán ilyen drága egy jegy!


Más részről viszont ha nyomós okod volt arra, hogy miért nem mentél akkor visszafizetik a pénzt. Közeli hozzátartozó halála pl ilyen ok.


Az meg hogy emiatt nem repülsz velük nevetséges, óvodás durcás hozzáállás. Semelyik másik légitársaság sem fizetne vissza.

2013. okt. 17. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
100%

Ez hülye :D


Megvette a jegyet, nem ment el, és most nem tetszik neki, hogy oda a pénze...


Kérdező, ha veszel egy mozijegyet, de nem mész el, vissza adják az árát??

2013. okt. 17. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
100%

Egyet kell értsek, nagy az isten állatkertje.

Azt kell mondjam, egyetlen légitársaság nem tolerálja, ha az utas megveszi a jegyét, nem is szól, és utána még nekilát háborogni.

Egyetlen hotel nem tartja fönn csak azért a szobáit, hogy a tisztelt vendég vagy megy, vagy nem megy.

Megvetted, elbuktad. Nem a cég tévedett...

2013. okt. 17. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
100%
Havi bérletet vettem augusztusra a bkv-ra. Végül úgy alakult, hogy egész augusztusban a balatonon voltam és egyszer sem használtam a bkv-t. Ez a mocsok banda meg nem akarja visszaadni a bérlet árát!! Pedig nem vettem igénybe, esküszöm egyszer sem!
2013. okt. 17. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
100%
Nem hiszel el ,hogy már a bkv is ezt csinálja :O Ki.aszok velük, holnaptól gyalog járok!
2013. okt. 17. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
89%

Le kellett volna mondanod - persze pont azért olcsók, mert minden sz.rért felszámítanak mindent. De ha benne volt a pakliban a lemondás, akkor ezzel neked kellett volna számolnod.


A te esetedben azért sem lenne korrekt, hogy visszakapd a pénzt, mert a helyed ott volt, ha lemondod legalább el tudták volna adni másnak.

2013. okt. 17. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!