A Wizzair (és talán a Ryanair is) hogyan drágult meg ennyire és mellette zuhant be a minősége?
Sosem volt csúcs minőség, de azért ami az utóbbi pár évben megy annál sokkal jobb volt.
Nem csak a poggyász otthagyásokra, meg a nyaralószezonban történt dolgokra gondolok amikkel tele van a hírek.
5-10 éve még ennél azért jelentősen jobb volt.
(Mondjuk, hogy 9-10 éve a ferihegyi karámokat, sátrakat, bódékat felszámolták az ellentétes folyamat, mert az nagyon alja volt.)
És ezek mellett miért drágult meg ennyire?
10 éve nagyon versenyképes volt. Többször 3-4-szeres különbség volt a nemzeti légitársaságokhoz képest, akár poggyásszal is!!
Ma sokszor a végén csak kis különbség van, vagy akár szinte ugyanaz az ár jön ki. Extrém esetben a diszkont lesz a végén a drágább.
Ez vajon hogyan és miért alakult így?
Főleg a kettő folyamat egyben nagyon sokat ront rajta meg elvileg épp az olcsóság miatt használta rengeteg ember és nem csak a kelet-európaiak.
Ezért cserébe nyelték be a gyenge színvonalat.





Szerintem nem a fapadosak lettek drágábbak, hanem a nagy hagyományos társaságok vezették be light/fapados jegyeket. S azt a 10k-20k többletköltséget a gyakori utazók bizony preferálják mivel jön hozzá könnyebb átszállás és hűségpont.
De amúgy BUD-ről nem is fedik nagyon egymást a fapadosok a teljes árú társaságokkal, és nekem csak BUD-CDG és BUD-ATH van meg ahol tényleg nem jelentősen olcsóbbak a fapadosok





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!