Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Hogy menedzselsz egy hosszabb...

Hogy menedzselsz egy hosszabb repülőutat?

Figyelt kérdés
Mondjuk, ha ázsiába vagy amerikába mész 10 óra körülit repülsz. Alszol, eszel, sétálsz, kibírható?

#kontinens #repülőutazás #utazás másik kontinensre
jan. 9. 06:06
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
76%
Hát nem könnyű az biztos. Ezeket az üléseket mintha direkt kínzásra tervezték volna. De nagyon gyakran nincs tele a gép és akkor el lehet feküdni. Én ezért nem megyek premium economyn, mert ott nem tudod az elválasztót felhajtani és ha üres is a szék melletted, nem tudsz vizszintbe kerülni, míg a turista osztályon igen. Meglepően sokszor van ilyen helyzet
jan. 12. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
100%
Hat meg csak egyszer, 15 evvel ezelött volt szerencsem, hogy nem volt tele a gep es a mellettem levö üles üres volt, Thailand es Singapur között. Fapadossal soha nem repülök. Akarhova repülök es akarmikor, mindig dugig vannak a tengerenturi jaratok (csak itt van tapasztalatom). A legjobb legitarsasagok, mint Singapur Airlines, Etihad ugyszinten. Es egyre szükebbek az ülesek, a labamnak pedig alig van hely, pedig nem vagyok tul magas. A parom pedig mindig olyan ülest vasarol, ahol valamivel több helye van a labanak, ez persze plusz költseg.
jan. 13. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 anonim ***** válasza:
32%
#22 Én évente 7-8x repülök USA-ba. Főleg télen, de nem az ünnepek környékén az esetek kb. 60%-ban nem ül mellettem senki és 20%-ban el tudok feküdni. Én repülök fapadossal is, ha úgy előnyösebb. Például Nizzába van fapados közvetlen, Az Air France meg párizsi átszállással visz. De igazából mindegy, mert fapados nem megy távolra, ezek buszok, föl sem merül az alvás kérdése
jan. 13. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 anonim ***** válasza:
48%
23/23 Aha, most mar sejtem, hogy miert ... Te Budapeströl repülsz USA-ba? Akkor elkepzelhetö, hogy felig üres a gep. En, mint irtam, ilyet meg soha nem tapasztaltam. Ez valoszinü azert van, mert en Zürichböl repülök, es Zürich az total nemzetközi repter, itt oriasi minden iranyban a forgalom, ugy a turista-, mint a businesforgalom. Szoval sajnos csak egyszer eltem at (Bangkok-Singapur) között, hogy mindket üles mellettem üres volt.
jan. 13. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:
100%
Minden évben megteszem az Amerika-Magyarország távot repülővel. Nekem kb 13 órás az út 1 átszállással. Az egész egy szenvedés mert kényelmetlen, unalmas. Azt csinálom hogy teszek a telefonomra filmeket,műsorokat amiket szoktam nézni és azzal próbálom lekötni magam. Aludni sose bírtam.
jan. 16. 03:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:
67%

#24 Nem, többnyire nem Budapestről repülök, hanem Bécsből. De igazából nem ez számít, mert közvetlen járat Bécsből Amerikába csak Austrian Airlines van, de nekik jóval korlátozottabb a járatválasztékuk, csakúgy mint a Swissairnek és ha nem Chicagoba New Yorkba vagy Washingtonba megyek, könnyen előfordulhat, hogy nem lesz közvetlen járat. Holnap kora reggel indulok Houstonba, az Air France-szal Bécsből párizsi átszállásal, de ha Lufthansás jegyet vettem volna, akkor is átvinne Frankfurtba, Münchenbe vagy éppen Zürichbe, ha lenne olyan járat, hogy Bécs-Zürich-Houston. De ha KLM-mel mennék akkor meg Amszterdamban kéne átszállnom. Szóval Budapestről USA-ba esélyem sincs közvetlen járatra a Malév halála óta, míg Bécsből vagy Zürichből azért lehet, mert ugyan szűkebb járatválasztékkal, de létezik saját legacy társaságuk, a Swiss és az Austrian.

De igazából nincs jelentősége, hogy honnan indulok, mert ugyanúgy a Párizs-Amszterdam-Ftankfurt-London-ból Houstonba induló járaton ülök, mint a nagy többség. Hogy odáig milyen ördögszekéren jutok el az irreleváns. Jó lenne persze ha lenne mondjuk közvetlen Budapest-Houston járata valakinek, de még az ötletre is körberöhögöm magam...

jan. 16. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:
46%
Elözö- Houston az nem eppen egy nagyforgalmu nemzetközi repülöter, igy erthetö, hogy meg Zürichböl is egy stoppal Frankfurton keresztül kell repülni. Becsböl termeszetes, hogy a Swiss nem repül Amerikaba. Viszont Zürichböl rengeteg amerikai varosba lehetseges direkt repülni, mivel mint emlitettem oriasi nemzetközi forgalma van (föleg business, de privat is). Csupan a kiindulo orszag es celorszag legitarsasagai repülnek a ket orszag között. De üres , vagy felig üres gep nem letezik, hacsak nem Oroszorszagba, vagy Bulgariaba, vagy hasonlo orszagokba.;)
jan. 17. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 anonim ***** válasza:
46%

Tehát. A Swiss a Lufthansa lánya. Szerintem jobb mint maga az anyacég egy picivel a szomszéd Austrian fölött áll, de nem kell túldimenzionálni. Összesen 8 desztinációra repül az USA-ba és abból is kettő New York, kettő Kalifornia. Egy ilyen kis légitársaságnak ez nem is felróható, de az Amerikaba repülés megítéléséhez ez kevés. Sehol egy Dallas, egy Houston egy Atlanta, Detroit, San Diego, csak a klasszikusok. Persze ha valaki oda utazik és ott él, akkor az nagyon kellemes helyzet, de ha máshova küld a dolgod, akkor semmi különbség nincs, ha a Swissair visz előbb Frankfurtba, vagy Lufthansa. Mert onnan már Lufthansával mész. Tehát egyrészt senki nem beszélt üres vagy félig tele gépekről, nem tudom mi értelme a valóságot így meghajlítani, másrészt az is nyilvánvaló, hogy teljesen mindegy milyen tömöttséggel járnak közvetlen járatok Zürichből, az nem jellemző az összes USA-ba irányuló járatra. (Egyébként a Swiss még mindig kiemelkedő problémakezelésben, decemberben jöttem Bukarestből vissza Bécsbe Swissel, de 3 centi hó miatt egész napos késésben voltak, persze lekéstem a csatlakozást, viszont azonnal betettek a reptéri Regency Hyattba (the circle) és még azt a kérésem is teljesítették, hogy pesti járatra tegyenek, ne az eredeti bécsire, mert másnap már ott vártak. A loungokon viszont lehetne már színvonalat emelni Zürichben.

A houstoni járaton most elvileg full flight volt, de legalább 3 embert láttam, akik mellett a két ülés szabadon maradt, csak most nem én voltam a szerencsés. De így is simán ki lehet bírni. Többet kell repülni, több helyről több helyre és mindjárt többet lát az ember. Kikapott a Texans, tudtam hogy ez lesz, de b*ssza meg. Holnap Houston maraton

jan. 19. 01:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:
0%

28- A Circlet ismerjük Klotenban, azt is tudjuk, hogy a Swisst a Lufthansa vette at. Szoval nem Swissair, hanem Swiss. A vilagon egyebkent a 10. helyen all a Swiss a rankingban. Nem rossz. A zürichi loungot is ismerjük, szerintem jo, de nem szabad Singapurral összehasonlitani. Es azt is tudjuk, hogy csak first class jeggyel jutsz be oda.

Nemcsak te repülsz rengeteget. Hochmut kommt vor dem Fall. Picit lejjebb kellene jönni a magas lorol.

jan. 19. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 anonim ***** válasza:
Évente egyszer utazom haza New Yorkból Budapestre és vissza. Lufthansa premium economy jegyet szoktam venni. Tavaly a LOT- tal utaztam és mivel a business szinte üres volt, 900 dollárért tudtam upgrade-olni. Na az igazán kényelmes volt. Csak az nagyon drága.
jan. 19. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!