A #8as valaszt en is meg tudom erositeni. 1 hete vettem Wizzair jegyet, a kartyas fizetes kozlemenye igy lathato a szamlakivonaton:
“ Wizzair.com <hat karakterbol allo foglalasi kod>, <uticel>”
nov. 22. 04:44
Hasznos számodra ez a válasz?
12/17 anonim válasza:
Mivel a kód a másik utas emailjére ment, ő is simán lemondhatja, megváltoztathatja a foglalást...
nov. 24. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
13/17 anonim válasza:
Mivel a neveden van az egyik jegy, így csak ki kell menned a reptérre és helyben becsekkolni, persze az sem árt ha nálad van a foglalási kód a bankkivonatról. Meg azt is jó lenne tudni hogy az ismerősöd nem mondta-e közben vissza/nem módosította-e a foglalást. Összegezve: eléggé fos helyzet, de nem teljesen reménytelen.
nov. 24. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
14/17 A kérdező kommentje:
Köszi az ötleteket! Nem látom a foglalási kódot, mert néhány nap után törlik a közleményt a banki rendszerben. Nem is értem, egy órát beszéltem a telebankkal, nem jutottunk semmire..
Igen az egyik jegy az enyém, a reptéren elvileg be tudok csekkolni, persze ha nem módosítja addig.
Egyre inkább úgy néz ki hogy be kell perelni a f*ba.
nov. 24. 13:37
15/17 anonim válasza:
Mivel pereled be?
nov. 24. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
16/17 anonim válasza:
Dehogy törlik a rendszerből. Nem a közleményben van benne, hanem a tranzakció ezzel a névvel kerül lekönyvelésre a bankszámládon. Ez évekkel később is visszakereshető, és nem csak a Wizz-re igaz, a Ryanair-es repjegyekre is. Ügyfélszolgálat sem kell hozzá, simán belépsz a netbankodba. Aztán csak felhívod a Wizz-t, és megkéred, hogy vegyék ketté a foglalást. Problem solved
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!