Ha 14napon belül mondjuk le a repjegyet,akkor a repjegy hány %-at kapjuk vissza? Wizzair
A wizzairnel van olyan opcio a jegyvasarlaskor, hogy flex jegyet veszel, ebben az esetben lemondhatod es visszakapod a jegy arat (kiveve a flex dijat) vagy atfoglalhatsz masik jaratra (az esetleges arkulonbezetet ki kell fizetni, ha kevesebb, akkor nem kapsz vissza penzt)
Ha nem vettel flex opciot, akkor sajnos ha nem utazol, nem kapsz visszateritest
13, aki csak így minden magyarázat nélkül idehány ilyen tartalmatlan "egymondatokat" mint 12, biztos pont pilóta, vagy repülésirányító.
Nem tudom mit jelent, hogy valakinek fogalma van. (Fog a számban, alma a hütöben.)
Jártam Eurowings-sel Hannorver Bp. közt, rendszeresen, meg cégtöl csúcsidöben 1 nap alatt Hannover-München-Graz, majd este vissza Graz-Frankfurt-Hannover.
Akkor elmondom miért mondtam amit mondtam. Évente 180-220 ezer km-t repülök a világ szamos sarkába. Repülök fapadossal és legacy társasagokkal is. Nem vagyok pilóta, viszont rengeteg tapasztalatot szereztem, sok olyat is látok amit olyanok akik csak pár tucatszor ültek nagygépen, lehet, hogy nem.
Azért pöccentem be, mert a 8-as és 10-es hozzászólásodból az derül ki, hogy fogalmad sincs a hagyomanyos és (európai)fapados legitársaságok működési modelljéről ezért felületes és félrevezető megjegyzéseket teszel, miközben a két működési modell között nem az a lényegi különbség, amire utalsz.
Nem azért utazunk Európán belül fapadossal mert nincs több pénzünk 30 eurónál és nem azért veszünk 800 eurós repjegyet mert telik rá.
Két olyan dolgot hasonlítasz össze, melyeknek mas a funkciója.
Itt is le van írva a gyk-án, nincs kedvem most megint nekiallni
"nem mindenki utazik fapadossal, meg fröccsöntött strandszékessel.
Normálisabb társaságoknal van opció lemondásra, vagy sztornó biztosításra.
Persze, ha az ember 30 euróért utazik repülö marhavagonban, abban nincsnek benne ezek."
Én erre utaltam. Ezek a megjegyzések azt engedik látni, hogy nem érted miert utazunk az egyik, vagy a másik tipusú működési modell alapján működő légitarsasággal. Nem azért megyünk legacyval, mert annak van flex jegye is és nem azért megyünk fapadossal mert nincs penzünk rendes légitársaságra. A Wizznél is létezik a rugalmas változtatásra lehetőséget adó Flex, tehát nem attól függ a dolog, hogy "rendes" légitársasággal mész vagy fapadossal. Azt meg, hogy mi a két modell között a különbség, mi a funkciója az egyiknek és a másiknak, azt meg ahogy mondtam nem szeretném ide oldalakon át írni, már megtettem többször.
Azt, hogy mennyit repülök azt azért mondtam el, mert az egyik hozzaszólásban pilótanak vagy repülésirányítónak véltek. Tehát megszólíttattam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!