Kiwi.com. Vettem május 8-án erről az oldalról repjegyet. Revoluttal fizettem (le is vonta a pénzt) és még azóta sem kapta semmilyen visszaigazolást! (az-email címem jól adtam meg) Szerintetek ilyenkor mi van?? Már kezdek ideges lenni...
Miért nem a légitársaság oldalán vetted?
Írj a supportnak, ha egyáltalán van olyan ennek a kiwinek:
2/2
Próbáltam már, de csak chatbotnak lehet írni, értelmes választ nem nagyon adott...
Wizzairen kellett volna...mostmár tudom. Csak most iszonyatosan ideges vagyok mert 3 oda-vissza jegyet vettem nem kevés pénzért.
A beszállókártyát valószínűleg 1 nappal előtte fogják elküldeni, mert a check-in-t helyetted csinálják meg. És ugye az ingyenes check-in-t csak 1 nappal korábban nyitja meg a légitársaság.
Kérd meg a chatbotot, hogy kapcsoljon egy embert. De sajnos simán lehet, hogy hétvégén nem lesz élő ember.
Tényleg nem értem, hogy amikor tele van a net és a gyk is azzal, hogy NE KÖZVETÍTŐN KERESZTÜL foglald a helyed ha amatőr vagy, akkor te ezzel nem találkoztál?
Főleg fapados jegyet kiwin venni. Tényleg ki vagyok váncsi, hogy mi visz rá erre embereket...
8
Ha olvastál volna róluk véleményt mielőtt nekik adod a pénzed, akkor kb ez lett volna az első amivel szembetalálkozol, hogy nem lehet őket sehol elérni.
9
Mégegyszer mondom, tehát igazatok van. Többet biztos, hogy nem fogok közvetítől venni.
Most viszont megoldást szeretnénk valahogyan. Ezért is kértem a segítségeteket. Nem akarom elhinni, hogy nincs sehol egy telefonszám vagy egy e-mail cím (én nem találtam sehol) eleve ezt sem értem, hogy hogyan fordulhat elő.
Ha tudtok esetleg, akkor megköszöszöm.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!