Wizz air automatikus check in?
Sziaztok! A wizz automatikus check in szolgáltatásáról szeretnék érdeklődni. Mikor kell megadni az adatainkat? Profilnál kell beállítani? Már csak a fizetés van hátra. Azt írják, hogy 50 órával hamarabb ők megcsinálják. Esetleg megnyitnak egy check in időszakot, és nekünk kell kitölteni, mint pl a Ryanair-nél? Kicsit elvesztem a sorok között.
Előre is köszönöm a segítséget!
Wizz air-nél hamarabbi nincs?
Csak 24 órával hamarabb? :O
ha fizetsz az ulesert, akkor akar 30 nappal korabban is bejelentkezhetsz
Ha nem fizettel az ulesert, akkor 24 oraval korabban
Igen, már azóta jobban átbogarásztam az oldalukat😅
Köszönöm a válaszokat! 😊
"Csak 24 órával hamarabb? :O"
Mi ezzel a baj?
A WizzAir ezen menüpontja általam ismeretlen ok miatt hibásan működik. Az elmúlt héteben kétszer utaztam, kétszer próbáltam, beszéltem az ügyfélszolgálattal, írtam nekik, minden eredménytelen.
Az online checkin úgy megy, hogy a honlapon kiválasztod a menüpontot, és ha van jogosultságod (vagyis a fizetés mennyiségétől függően, de 24 órával előbb biztosan), belépsz egy felületre. Itt sorban kínálják a felületeket, foglalás, ülőhely, poggyász, ez mind megy. Kitöltöd vag már előre ki van töltve, és nyomod a "következő"-t. A 4. pontban a biztonság és kényelem kedvéért kérik a személyes adataidat, vagy ezek megtagadását. Itt bármit csinál az ember, a rendszer kiírja, hogy "belső hiba, próbálja később". Nincs később, tavaly ősszel még működött, most nem.
Örülnék, ha valaki megírná, hogy mondjuk a múlt héten neki sikerült (a gépen voltunk vagy kétszázan). Hátha kiderül, neki miért igen és nekem miért nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!