Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Wizz air automatikus check in?

Wizz air automatikus check in?

Figyelt kérdés

Sziaztok! A wizz automatikus check in szolgáltatásáról szeretnék érdeklődni. Mikor kell megadni az adatainkat? Profilnál kell beállítani? Már csak a fizetés van hátra. Azt írják, hogy 50 órával hamarabb ők megcsinálják. Esetleg megnyitnak egy check in időszakot, és nekünk kell kitölteni, mint pl a Ryanair-nél? Kicsit elvesztem a sorok között.

Előre is köszönöm a segítséget!



ápr. 22. 09:45
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Felesleges emiatt fizetni. Te magad is be tudsz jelentkezni, azt hiszem 24 oraval a repules elott
ápr. 22. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Wizz air-nél hamarabbi nincs?

Csak 24 órával hamarabb? :O

ápr. 22. 09:54
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

ha fizetsz az ulesert, akkor akar 30 nappal korabban is bejelentkezhetsz

Ha nem fizettel az ulesert, akkor 24 oraval korabban

ápr. 22. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Igen, már azóta jobban átbogarásztam az oldalukat😅

Köszönöm a válaszokat! 😊

ápr. 22. 10:06
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

"Csak 24 órával hamarabb? :O"


Mi ezzel a baj?

ápr. 22. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

A WizzAir ezen menüpontja általam ismeretlen ok miatt hibásan működik. Az elmúlt héteben kétszer utaztam, kétszer próbáltam, beszéltem az ügyfélszolgálattal, írtam nekik, minden eredménytelen.

Az online checkin úgy megy, hogy a honlapon kiválasztod a menüpontot, és ha van jogosultságod (vagyis a fizetés mennyiségétől függően, de 24 órával előbb biztosan), belépsz egy felületre. Itt sorban kínálják a felületeket, foglalás, ülőhely, poggyász, ez mind megy. Kitöltöd vag már előre ki van töltve, és nyomod a "következő"-t. A 4. pontban a biztonság és kényelem kedvéért kérik a személyes adataidat, vagy ezek megtagadását. Itt bármit csinál az ember, a rendszer kiírja, hogy "belső hiba, próbálja később". Nincs később, tavaly ősszel még működött, most nem.


Örülnék, ha valaki megírná, hogy mondjuk a múlt héten neki sikerült (a gépen voltunk vagy kétszázan). Hátha kiderül, neki miért igen és nekem miért nem.

ápr. 22. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
az app-ot is probaltad? Vagy masik bongeszo?
ápr. 22. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Ne mtudom kinek szólt az előbbi kérdés, de a rendszer hibás, nem az eszközök.
ápr. 24. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!