Mikor kerülnek a repülőjegyek pár ezer forintba?
Nincsenek magic repjegyes oldalak, ahol olcsóbb, mint egyébként.
Fapadosoknál lehet ilyen olcsó jegyeket találni, olyan úticélra és időpontban, ami nem népszerű.
Ryanair Aprilis 29 BUDAPEST BILLUND (Dánia) 5939 Ft
Ryanair Aprilis 23 BUDAPEST ROMA (olaszorszag) 5939 Ft
Ryanair Aprilis 24 Budapest Paphos (Ciprus) 5939 Ft
stb
stb
A Skyscanneren kerestem ra
Azok amikről beszélsz kérdező általában hibák. Valaki rosszul rögzítette a jegyárat, vagy a rendszer cseszte el valahogy és emiatt kerülnek ki filéres árak. Ezeket hamar észreveszik és korrigálják.
Vagy pedig valamiféle akció részeként vannak nagyon olcsón meghirdetve a repülőutak. Elterjed a neten hogy most csak 1 dollár a világkörüli út és gyorsan mindenki megrohanja azt a weboldalt és így szereznek plusz utasokat.
Akik a filléres árakon megvették a jegyet, mert épp akkor kattintottak, jókor voltak jó helyen, azoknak szerencséje volt.
Pár éve még voltak ilyen jegyek, de amióta bevezették az extra reptéri illetéket, az már önmagában kiteszi a korábbi olcsó jegyárat.
De amúgy a legolcsóbb jegyeket úgy tudod megtalálni, ha beállítod pl. Google flightban, hogy bármikor bárhova és akkor olyan 10 ezertől találsz oda-vissza járatokat (csak sajnos sokszor lehetetlen időpontokra, ami nem biztos, hogy megéri, pl. péntek késő este-vasárnap kora reggel jeggyel csak egy napot tölthetsz el a célállomáson, mégis kifizetsz két éjszaka szállást, ami drágább, mint egy normál árú repjegy).
Covid után a magyar kormány utasonként fizetendő különadót vetett ki a légitársaságokra, ami jelentősen megdrágítja a jegyeket - és természetesen te fizeted, nem a légitársaságok, mert az ő pénzük az utasoktól van.
Keress olcsó repjegyet valamelyik szomszédos országból:
Ez egy közkeletű tévedés, hogy a repülőjegyek árai a magyar kormány különadója miatt emelkedtek. Egyrészt a német kormány hasonló adót vezetett be, tessék megnezni O'Leary kiborulását ezügyben.
A különadók természetesen szűklátókörű, mondhatni ostoba szemléletet tükröznek, de a légiközlekedési iparág egész Európát érintő áremelkedése nem ennek köszönhető, hanem a Covid okozta válságnak, a munkaerő elvándorlásának majd az elmaradt visszatérésnek, a Covid okozta leállás rohamléptekben történő visszapótlásának, a háború okozta energiaválság üzemanyagár növelő hatásának, a repülőgépgyártók, főleg a Boeing teljesítésképtelenségének és összességében annak, hogy a Covid után robbanásszerűen tért vissza az utazók tömege(a KERESLET) a még ma is kapacitáshiánnyal küzdő légiközlekedési iparba.
Jelenleg a légitársaságok az összes férőhelyüket értékesíteni tudják, majdhogynem olyan áron, amilyen áron csak akarják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!