Nem tudok venni Ryanair jegyet, megőrülök, miért nem fogadja el a bankkártyát?
Egyszerűen nem tudom mi lehet a baj, pénz van a számlán, limit nem probléma, három bankkártyával is próbálkoztam. Gépről, applikációról, sehogy sem megy. Kipipálom, hogy elfogadom a feltételeket, és a fizetés most után feldobja, hogy nem jó a kártya adat.
Mi a jó életért nem tudom megoldani???
Revolut, mastercard dombornyomott, mastercard sima. Egyikkel sem megy!!!!
Még sosem vettem repjegyet, de internetes vásárlást rendszeresen indítok bankkártyával. De ez most kifogott rajtam.
Na megoldódott. Megpróbálta ő is, először az országot nem tudta a címadatoknál kiválasztani, 3szor kezdte elölről. Aztán a paypal-t próbálta, nem működött, mindig az email címemet kérte hogy erősítsem meg, de már 100szor megerősítettem.
Aztán ismét mindent újra kezdtünk, megpróbáltuk a bankkártyámmal, mondom de nem fogja elfogadni, nem baj, írjuk be, és hopp, elfogadta.
Nem tudni miért!!!! De fél napom elment erre, és nem tudom mi volt a probléma.
Jó a debit is, de a Ryanair weboldala egy fos. Múltkor mikor nem működött annyit sikerült az ügyfélszolgálatnak javasolnia, hogy regisztráljak egy másik e-mail címmel akkor lehet működni fog.
Szerintem nem te rontottad el, sok embertől hallottam hasonló problémákról.
Nekem azt javasolták, hogy próbáljam meg másnap. 😂
Ha közben 3x annyi lesz az ár, akkor meg gondolom "így jártam".
Ugyanígy jártam pont egy hete csütörtökön, a Ryanair-nél akartam repjegyet foglalni, bármennyiszer beírtam a kártya adataimat elutasított (nem paypal-lal próbáltam). Csak nálam az a különbség, hogy 1 hónappal ezelőtt repültem velük és semmi gond nem volt 😂
És még az az érdekes, hogy bár nem sikerült a foglalás a fent leírt okból kifolyólag, a repülőjegy ára mégis megdrágult (azóta eltelt egy hét és egy fityinggel sem lett olcsóbb az ára), tehát olyan mintha beragadt volna a foglalásom és most tűkön ülve várom, hogy visszaálljon a jegyár az elfogadható kategóriába, mert így nem fogom megvásárolni, ha így marad. Persze azóta ugye nem próbáltam újat vásárolni, szóval lehet, hogy amúgy sem sikerülne, pedig sima b.kártyával és revoluttal is próbáltam.
Hali
Ex ryanair ügyfélszolis vagyok. Igen magával a Ryanair oldallal volt a baj, nem te hibáztál. Szegény volt munkatársaim mentségére pedig annyit tudok felhozni, hogy a Ryanair kiszervezi más cégekhez az ügyfélszolit majd baszik kommunikálni velük. Már decemberben is fennállt a probléma az angol és francia piacon. Nem közöltek velünk semmit, annyi infót kaptunk, hogy próbálják meg később
Igen, azóta foglaltam másik útra is, egyből elfogadta, 5 perc alatt megvettem a jegyeket.
Úgyhogy tényleg csak az oldallal volt probléma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!