Van itt olyan aki pórul járt már közvetítőn keresztül vásárolt repjegy miatt?
Az, hogy megszívtam az kicsit túlzás. Céges utazás volt, kötelező volt egy közvetítő oldalt használni, nem foglalhattam közvetlenül.
Az odaútra már nem volt közvetlen jegy, a kétórás dallasi átszállást nem mertem bevállalni, mert éppen 2022. ősz volt és nagy arányú hatalmas késések voltak. Ezért egy általam nem preferált légitársaság közvetlen járatával mentem.
A visszaútra már volt bőven hely, de a közvetítő oldal nem tudta, hogy másik légitársasággal jöjjek vissza, így megint egy általam nem preferált céggel kellett utaznom.
Így viszont éppen nem jött össze annyi törzsutas pontom, hogy egyel magasabb státuszom legyen. Katasztrófa...
Én csak annyiban "szívtam meg", hogy 20%-kal drágább volt, mint közvetlenül a légitársaságnál véve.
Nekem is céges út volt, saját utazásra nem vettem még igénybe ilyen szolgáltatást.
Nálunk azért, mert így az összes utazásról egy számlát kaptak ahelyett, hogy mindenki megvenné a legolcsóbb helyen a saját hitelkártyájával és utána visszakapná a pénzt.
Magyarul a könyvelés kibulizta, hogy a cég inkább fizessen többet, csak nekik kevesebbet kelljen dolgozniuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!