Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Honnan tudom kideríteni, hogy...

Honnan tudom kideríteni, hogy mi a baj a névvel?

Figyelt kérdés

Wizzair jegyünk van 3 főre vasárnapra, most próbáltam volna online csekkolni, de az egyik utassal nem boldogulok.

Anyukámnak nem engedi beszkennelni a személyit, azt kiírja egy fekete keretben, hogy a név nem egyezik a ...., de nem látszik tovább.

Tehát anyukám neve legyen Kissné Szabó Tímea Amália, és annyit látok a hibaüzenetből, hogy "The passenger's name Timea Amalia Kissne Szabo does not match to the document's name Kissne"



2023. szept. 15. 23:37
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Sajnos az automatával nem boldogultam, azt sem tudtam "elmagyarázni" neki, hogy mi a bajom, csak azokat az opciókat dobta, hogy tudok javítani a néven, de azt, hogy honnan tudhatnám meg, hogy egyáltalán mi a baj, amit esetleg javítani kellene, már nem tudtam meg.

Egyszer eljutottam odáig, hogy hívtam egy "agent"-et, de mindig foglaltak voltak, egy idő után meguntam percenként bökdösni a "Try again"-t :/

Végül beírtam manuálisan, remélem tényleg csak valami technikai hülyeség volt, és nem lesz baj.

Főleg, hogy a nyomtatott beszállókártyán valamiért anyukámat is gyerekként hozza... 🤬

(Eddig 3x utaztam a Wizzair-el, semmi probléma nem volt. Most bepótolták...)

2023. szept. 16. 20:29
 12/18 anonim ***** válasza:
66%
Azért hozza gyerekként mert gyerekként vettétek meg a jegyet, de erről is nyilván a Wizzair tehet...
2023. szept. 16. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:

Kedves 12-es!

Nem szoktam felvenni az itteni hülyeségeket, de te már kicsit túlőttél a célon a beszólogatással...

NEM gyerekként vettem meg a jegyét, direkt visszakerestem a foglalás visszaigazolást, ő is "MS", mint én.

Az applikációban is helyesen szerepel, a beszállókártyája olyan, mint az enyém, a kisfiamé viszont kapcsolódik az enyémhez, ténylegesen gyerekként, hisz nincs saját helye (továbbra is tájékoztatok mindenkit, hogy így is teljes árú a jegy a Wizzair-nél).

A letöltött, kinyomtatott beszállókártyán viszont ott virít anyukámén is, hogy "INFANT", mint a fiamén...

Leszállnál rólam, te nagyon okos?

2023. szept. 16. 21:31
 14/18 anonim ***** válasza:
33%
Neked valami baj van a fejedben, ezt már sokszorosan bizonyítottad az itteni nyűglődéseddel.
2023. szept. 16. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
28%
Hisztis a néni 😅
2023. szept. 16. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
100%
Hát esetedben érdemes lenne felhívni az ugyfelszolgalatot. Ha anyad mint "infant" szerepel, az nem aprócska probléma. Valami hiba csúszott a foglalasba, jobb lenne még most korrigálni, nem a repülőtéren szembesülni vele, hogy hoppá, anyu is az öledben kell hogy utazzon, vagy hasonló.
2023. szept. 17. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:

Az, hogy Ms az előtag, lényegtelen, mert az gyereknél is ugyanígy van. Valószínűleg már a legelején elnyomhattál valamit, mikor az ajánlatot kérted, mert ott kell beállítani, hány gyerek és hány felnőtt utazik. Viszont fura, hogy tudtál beszállókártyát nyomtatni, mert a születési dátum nem egyezik a jegytípussal és nyilván ez a gond, nem a név.

Nekem volt egyszer hasonló problémám és csak a reptéren tudták megoldani, de az ügyfélszolgálatnál kérni kellett, hogy ingyenes legyen a reptéri becsekkolás, különben keményen fizetsz az átírásért.

2023. szept. 17. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 A kérdező kommentje:

Az Wizzair rendszere b*szhatta el, anyum beszállókártyáján az "infant" ellenére ott volt az ülésszáma, tehát az ölembe nem kényszerült volna semmiképp :)

(A fiamnál a foglalásnál egyébként nincs MR/MS a visszaigazoláson, ott neki üres az oszlop, ezért reméltem, hogy tényleg csak rendszerhiba. Meg azért, mert tényleg 2 felnőtt + 1 gyerek foglalást csináltam, és egy felnőtthöz max. 1 gyerek kapcsolódhat. És mert az anyum neve után ott volt a hibás beszállókártyán is, hogy ADT. 😀

Szóval ezen annyira nem paráztam amúgy tényleg, tudtam, hogy én nem ronthattam el.)

Mivel csak a nyomtatott beszállókártyája volt hibás, így annyival oldottam meg, hogy az applikációból használtam, minden ok volt (a névvel is), de lehet, sőt, valószínű, hogy a nyomtatottal se akadékoskodtak volna.

Persze a Wizzair rendszere teljesen kuka, ugyanis hiába vettem egymás melletti helyeket, anyumnak el kellett ülnie, mert a sorban a 3. is egy kisgyerekes csaj volt, és mint mondták, max. 4 ember ülhet egy sorban.

Tudom, 14 és 15, én vagyok a hülye, miért várhatnám el, hogy ha van ilyen szabály, akkor a rendszer ne is engedjen így foglalni. És amúgy is, miért nem tudtam, hogy van még egy +gyerek a sorban? :)

2023. szept. 17. 21:30
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!