Honnan tudom kideríteni, hogy mi a baj a névvel?
Wizzair jegyünk van 3 főre vasárnapra, most próbáltam volna online csekkolni, de az egyik utassal nem boldogulok.
Anyukámnak nem engedi beszkennelni a személyit, azt kiírja egy fekete keretben, hogy a név nem egyezik a ...., de nem látszik tovább.
Tehát anyukám neve legyen Kissné Szabó Tímea Amália, és annyit látok a hibaüzenetből, hogy "The passenger's name Timea Amalia Kissne Szabo does not match to the document's name Kissne"
Köszönöm a válaszokat!
Sajnos az automatával nem boldogultam, azt sem tudtam "elmagyarázni" neki, hogy mi a bajom, csak azokat az opciókat dobta, hogy tudok javítani a néven, de azt, hogy honnan tudhatnám meg, hogy egyáltalán mi a baj, amit esetleg javítani kellene, már nem tudtam meg.
Egyszer eljutottam odáig, hogy hívtam egy "agent"-et, de mindig foglaltak voltak, egy idő után meguntam percenként bökdösni a "Try again"-t :/
Végül beírtam manuálisan, remélem tényleg csak valami technikai hülyeség volt, és nem lesz baj.
Főleg, hogy a nyomtatott beszállókártyán valamiért anyukámat is gyerekként hozza... 🤬
(Eddig 3x utaztam a Wizzair-el, semmi probléma nem volt. Most bepótolták...)
Kedves 12-es!
Nem szoktam felvenni az itteni hülyeségeket, de te már kicsit túlőttél a célon a beszólogatással...
NEM gyerekként vettem meg a jegyét, direkt visszakerestem a foglalás visszaigazolást, ő is "MS", mint én.
Az applikációban is helyesen szerepel, a beszállókártyája olyan, mint az enyém, a kisfiamé viszont kapcsolódik az enyémhez, ténylegesen gyerekként, hisz nincs saját helye (továbbra is tájékoztatok mindenkit, hogy így is teljes árú a jegy a Wizzair-nél).
A letöltött, kinyomtatott beszállókártyán viszont ott virít anyukámén is, hogy "INFANT", mint a fiamén...
Leszállnál rólam, te nagyon okos?
Az, hogy Ms az előtag, lényegtelen, mert az gyereknél is ugyanígy van. Valószínűleg már a legelején elnyomhattál valamit, mikor az ajánlatot kérted, mert ott kell beállítani, hány gyerek és hány felnőtt utazik. Viszont fura, hogy tudtál beszállókártyát nyomtatni, mert a születési dátum nem egyezik a jegytípussal és nyilván ez a gond, nem a név.
Nekem volt egyszer hasonló problémám és csak a reptéren tudták megoldani, de az ügyfélszolgálatnál kérni kellett, hogy ingyenes legyen a reptéri becsekkolás, különben keményen fizetsz az átírásért.
Az Wizzair rendszere b*szhatta el, anyum beszállókártyáján az "infant" ellenére ott volt az ülésszáma, tehát az ölembe nem kényszerült volna semmiképp :)
(A fiamnál a foglalásnál egyébként nincs MR/MS a visszaigazoláson, ott neki üres az oszlop, ezért reméltem, hogy tényleg csak rendszerhiba. Meg azért, mert tényleg 2 felnőtt + 1 gyerek foglalást csináltam, és egy felnőtthöz max. 1 gyerek kapcsolódhat. És mert az anyum neve után ott volt a hibás beszállókártyán is, hogy ADT. 😀
Szóval ezen annyira nem paráztam amúgy tényleg, tudtam, hogy én nem ronthattam el.)
Mivel csak a nyomtatott beszállókártyája volt hibás, így annyival oldottam meg, hogy az applikációból használtam, minden ok volt (a névvel is), de lehet, sőt, valószínű, hogy a nyomtatottal se akadékoskodtak volna.
Persze a Wizzair rendszere teljesen kuka, ugyanis hiába vettem egymás melletti helyeket, anyumnak el kellett ülnie, mert a sorban a 3. is egy kisgyerekes csaj volt, és mint mondták, max. 4 ember ülhet egy sorban.
Tudom, 14 és 15, én vagyok a hülye, miért várhatnám el, hogy ha van ilyen szabály, akkor a rendszer ne is engedjen így foglalni. És amúgy is, miért nem tudtam, hogy van még egy +gyerek a sorban? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!