Honnan tudom kideríteni, hogy mi a baj a névvel?
Wizzair jegyünk van 3 főre vasárnapra, most próbáltam volna online csekkolni, de az egyik utassal nem boldogulok.
Anyukámnak nem engedi beszkennelni a személyit, azt kiírja egy fekete keretben, hogy a név nem egyezik a ...., de nem látszik tovább.
Tehát anyukám neve legyen Kissné Szabó Tímea Amália, és annyit látok a hibaüzenetből, hogy "The passenger's name Timea Amalia Kissne Szabo does not match to the document's name Kissne"
Nem igazán értem, sose kellett beszkennelni az útlevelet a wizzairnél.
De fordulj az ügyfélszolgálathoz, segítenek.
Telefonos ügyfélszolgálatra gondolsz?
Ahol 250huf/perc díjért +6000 forintért lehet, hogy megoldják?
Be lehet szkennelni, és hibát ír ki, csak nem tudom, hogy mi a baj, mert értelmetlen a hibaüzenet.
Be lehetne manuálisan is pötyögni, de félek, hogy ha valami hiba tényleg van, akkor majd a reptéren fog kibukni és nem engedik felszállni...
Csak mindig frászt kapok a repülős adminisztrációtól...
Az lehet hiba, hogy esetleg rossz sorrendben adtam meg a neveket?
Vagy az, hogy anyukàmnak nagyon hosszú a neve, és az OCR-sávba nem fért ki a második keresztnév vége?
Úgy adtam meg.
Akkor lehet az OCR-sáv eltérése a ludas? Mert akkor nyugodt szívvel pötyögöm be manuàlisan, ha maga az okmányon szereplő név rendben, és tényleg csak technikai probléma lehet...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!