A WizzAir törölte mindkét járatomat, de nem enged átfoglalni egy másik időpontra. Mit tegyek?
Mivel az indulásig több, mint két hét van, ezért megtehetik, hogy törlik a foglalást és visszaadják a pénzed, ha jól tudom, ilyenkor plusz kártérítést nem kell fizetniük.
Van biztosításod, ami fizet ilyenkor?
Édesistenem, az egyik barom - aki sosem utazik - egy semmire sem jó biztositásra beszélne rá, a másik komplett idióta arra, hogy telefonálj emeltdijason.
VÁR-JÁL.
Fogsz kapni értesitést, és lesz átfoglalási lehetőséged is. -15 nap + 30nap közt.
Végül találtam egy alapdíjas számot és egy rendkívül segítőkész hölgy átfoglalta nekem telefonon keresztül. Ha valakinek hasonló problémája lenne, ezt a számot hívja: 00 36 1 677 7505
Köszi mindenkinek!
Ok, ügyes vag: De mi a francért nem tudtál várni egy picit? MEgjött volna az a link, amin még telefonálgatnod sem kellett volna.
ÉS még valami: látod mekora barmok kommentelnek itt, akik rendszerhibát, meg emeltdijas telefont és biztositást sürgetnek????
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!