Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mennyire vészes a repülés?

Mennyire vészes a repülés?

Figyelt kérdés

2023. jún. 11. 17:42
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
57%

Amikor rászúrják a gázt az a legjobb! Hátbaver az ülés és megindul a táj. Imádom!

Aztán amikor az elemelkedés van, akkor érezni kicsit a gravitációt, megindul a gyomrod lefelé. De ez is inkább élvezetes mint vészes!

2023. jún. 12. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim válasza:
Nem vészes.
2023. jún. 12. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
36%
Repültem már masszív ételmérgezéssel is, még úgy is kibírható. 10+ óra esetén kicsit fárasztó tud lenni, de még turista osztályon sem egy nagy etvasz. A fapadosok leghosszabb szakaszai (nagyjából Dubajt meg Asztanát jelenti Budapestről) már elég kellemetlenek, de vészesnek azt sem nevezném. Vészes utazásom nagyjából egy bangladesi harmadosztályú vonatozás volt meg egyszer pár összekötött bambuszon kellett áthúznom magam egy kötéllel az összes cuccommal a hátamon egy folyón, ehhez képest Európán belül repülni egyet tényleg sima ügy. Leülsz, felszáll, iszol egy sört, leszáll. Közben lehet olvasni, filmezni, bámulni kifele az ablakon, a melletted ülőt szórakoztatni minél rosszabb gimis sztorikkal, vannak opciók.
2023. jún. 12. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
100%
Ha legörvenybe kerül a gep, az tud nagyon kellemetlen lenni. Ja, es tengerentulra, 8-10 oras ut, igen kenyelmetlen, mert az ülesek nagyon szükek, ha magas vagy, alig van helye a labadnak, ülve aludni ejszaka szinten nagyon kenyelmetlen, ja es a legkondit erösen fujjak.
2023. jún. 13. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
100%

Ez így igaz. A turista osztályon az ülések valami elképesztően kényelmetlenek. Mintha direkt úgy tervezték volna, hogy kitoljanak az utassal. Némelyik régebbi gepen, pl. a 777-esen egyenlőtlenül vannak az ülések padlóhoz rögzített lábai, vagy ott a fedélzeti szórakoztató rendszer doboza, az egyik utasnak szűkebb a lábtere, pláne, ha oda kéne raknia kisebb táskát is. Tényleg jól behűtik az utasteret, de direkt. Viszont adnak takarót, kispárnát. Némelyek, mint a Turkish Airlines adnak papucsot is. Távolsági járaton szinte biztos hogy kifogsz néhány nagyon kicsi gyerkőcöt, akik végig ordítják az utat. Kifejezetten fárasztó 8-12 órát turistaosztályon utazni, de ki lehet bírni. Én megtanultam ilyen körülmények között is aludni pár órát, mindennél többet ér, amikor relative jó állapotban szállhatok ki a célállomáson és nem kell az első napokat a repülés kipihenésével tölteni. Meg lehet tanulni, akarni kell. Én is úgy kezdtem, hogy azt hittem, sosem leszek képes ilyen körülmények között pihenni.

A 2-3 órás röpködések gyerekjáték, semmi fizikai kihívást nem jelentenek, még a fapadosokon sem

2023. jún. 13. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
100%
Igen, a turista osztaly szörnyen rossz lett összehasonlitva a 10 evvel ezelötti allapotokra. Szerintem meg beszoritottak egy-ket ülest minden egyes sorba. Vannak ülesek, ahol több hely van a labadnak, de ezert pluszban kell fizetni. A gepek tömve vannak, szerintem a napi jaratmennyiseget is jocskan csökkentettek sporolas szempontjabol. 12 evvel ezelött a Singapur Airline az egyik legjobb legitarsasag volt, szuper kiszolgalas, kenyelmes. Iden megint a Singapurral repültem, szörnyü volt, egy jo par ülest bepreseltek meg, erthetö reszükröl, minel több utas van a gepen, annal több a nyeresegük, a legiutaskiserök sem voltak mar olyan csinosan felöltözve, es nem voltak mar olyan kedvesek, mint 12 evvel ezelött. Egyszer first classra ültettek, bar turista jegyem volt, de az ülest ketszer adtak el, vagyis mar ültem a helyemen, amikor jött egy utas, es mutatta, hogy ez az ö helye. Hivtam a stewardest, es ugy oldotta meg a problemat, hogy a first classra ültetett. Szuper volt Thailandbol ejszaka repülni ott, aludni is tudtam. Akkor gondoltam, barcsak meg tudnam anyagilag engedni, hogy mindig first classon repüljek. Sajnos ötször- nyolcszor olyan draga, mint a business.
2023. jún. 13. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
100%

Valóban csökkentették a járatszámokat, a Lufthansa 34 ezer járatát törölte a nyárra, de az európai kislányai is hasonlóképp cselekedtek, arányosan. Bizony, jól érezhető a szinvonal csökkenés.

Az alap okok között van a Covid hatása. A járvány kitörésekor a légitársaságok bepánikoltak, leparkolták a gépeiket, elbocsátottak egy csomó embert, őket követték a reptérüzemeltetők. A pilóták közül nagyon sokan a boomer generációból azt mondták, hogy köszönik szépen, akkor ők inkább a jól fizetett visszavonulást választják. Ők, az 50-esek, a legtapasztaltabb pilóták, kapitányok mentek el. De sok társaság pánikszerűen leépítette a légiutaskísérőit, ugyanígy jártak a földi kiszolgálók, karbantartók, biztonsági stáb, rakodók, catering stb. Tessék megnézni, közben a nagy környezetvédő lendülettel tapsvihar közepette visszavonultatott A380-asokat hozzák vissza fű alatt, pedig a leállított gépeket nem 2 perc repképessé varázsolni. Ezrével képzik az új pilótákat, de egyrészt azok nem lesznek fél év alatt tapasztalt kapitányok, másrészt egy csomó munkakörbe nem jönnek vissza az elbocsátottak.

Szóval a probléma lényege, hogy egyrészt óriási kapacitáshiány van világszerte, másrészt meg a Covid korlátozások után robbanésszerűen tért vissza a kereslet, háború ide, energiaválság oda. A légitársaságok jelenleg a korábbinál magasabb áron is el tudják adni a gyengébb minőségű szolgáltatásaikat, miközben egyetlen szempont lebeg a szemük előtt: kompenzálni a lezárások okozta veszteségeket. Lesz itt még pár rázósabb évünk.

2023. jún. 13. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
62%

Párizsból utaztam a karib térségbe KLM géppel, életem messze egyik legszarabb élménye volt, ilyenkor gyűlölöm a gazdagokat, nekik ezt nem kell soha megtudni hogy milyen, dogolhetnek az első vagy a Business classon

Rohadekok

2023. jún. 13. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
100%

En eddig kb 5-6 repulesen vagyok tul es ezek ilyen 12-15 oras utak voltak, minimum 1 atszallassal de legorvenybe nem kerult a gep egyszer sem. Lehet nem is olyan gyakori, ezt nem tudom.

A felszallas-leszallas nem a legjobb de nem veszes. Menet kozben nem erzel semmit csak azt hogy zug a gep de amugy olyan mintha buszon ulnel.

A legrosszabb benne a sok varakozas. Kimesz idoben a repterre, leadod a poggyaszt, atmesz az ellenorzesen es a gep is lehet hogy keson indul. Velem volt olyan hogy 3 orat vartam az elso gep indulasara mert koran kimentem ahogy az ajanlatos es fel oran belul a kapunal voltam, kozben meg bejelentettek hogy a gep kesobb indul egy oraval.

2023. jún. 15. 03:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim válasza:
53%
Nem a repülés a vészes, hanem a zuhanás.
2023. jún. 17. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!