Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Elvileg újra lehetne éleszteni...

Elvileg újra lehetne éleszteni a MALÉVet?

Figyelt kérdés
Van rá nem egy példa amikor egy becsődölt cég vagy márka újra megjelent. És elvégre a malév is egy cég volt. Ha lenne rá forrás vissza lehetne hozni valahogy? Ha visszahozná valaki az lehetne a malév hivatalos jogutódja?

2023. febr. 4. 09:49
1 2
 1/13 NTBS ***** válasza:
58%
Igen. Sok pénzzel bármi lehetséges.
2023. febr. 4. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
73%

Láthatóan nincs rá kormányzati szándék,inkább Vodafont vettek minthogy feltámasszák a céget.Persze kicsiben kellene kezdeni,pár bérelt géppel.

Lölőnek tellene rá,esetleg összefogna még néhány Orbán családtaggal,NER-es üzletemberrel...

2023. febr. 4. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

De ugye a magyar kormánynál nem lehet tudni mi a következő lépés, ha hirtelen úgy döntenek valamiért mégis kell elvileg újra lehet építeni? Mert pont azért ment csődbe, mert a kormány támogatta és azt vissza kellett volna fizetni. Na most közpénzből fel lehetne támasztani? Vagy mindenképp új nemzeti légitársaságot kéne alapítani? (Ha lenne kormánynak ilyen akarata)


És mivan, ha magánvefektető szeretné és pénzelné? Lehetne elvileg a Malév neve és arculata? Sólyomnál volt ilyen próbálkozás lehet kamu volt, de befektetők hozták volna létre nemzeti légitársaságok, nem az állam.

2023. febr. 4. 11:29
 4/13 anonim ***** válasza:
67%
A jogutódja már semmiképp nem lehetne egy új cég mivel a Malév Zrt. megszűnt.
2023. febr. 4. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%

Ez nem így megy!

A kurrens le- és felszállási időpontok már foglaltak a reptereken. Ahogyan megszűnt a Malév azonnal a konkurencia bekebelezte ezeket a járatokat és időpontokat.

A fapadosok -pl. ezért is- külső reptereket használnak

2023. febr. 4. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

Na de biztos ki lehet vásárolni a konkurenciát ezekből az időpontokból. Kapitalizmus van...

Vagy ha kormány szempontjából belerúgnak a játékszabályokba és valami törvénymódosítás történik. Ahogy történik máshol is.

2023. febr. 4. 14:09
 7/13 anonim ***** válasza:
100%

#2


Fogalmad sincs az iparágról. Az idén már két európai légitársaság ment csődbe, ráadásul egyik olyan, amelyik másodszor indult újra.

Amikor 2002-ben csődbe ment a világ egyik legjobbjának tartott Swissair, a legnagyobb svájci multik támogatásával a Crossair alapjain létrehozták a Swss-t, amelyik életképtelen volt néhány év működést követően, és csak azért nem beszélünk róla múlt időben, mert a Lufthansa felvásárolta. A KLM se létezne már, ha nem vette volna meg az Air France.

Felelőtlenség és pénzkidobás lenne hagyományos légitársaságot alapítani itthon, mert garantáltan nem bírná a versenyt a tőkeerős külföldi cégekkel.

2023. febr. 5. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 AxumFlyer ***** válasza:
100%
Elvileg igen, de az nem lenne a Malév jogutódja. A PAN AM csődje után is volt egy kis cég, amely használta a nevét. De gyakorlatilag kivitelezhetetlen. A Malév ugyanis 2004-ig minden útvonalon kizárólagosan repülhetett (a másik ország állami légitársaságával osztozva).
2023. febr. 7. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim válasza:
100%
NEM! 2018-ban megszűnt. Nem hogy megszűnt, de még a cégjegyzékből is törölték. 😥😥😥
2023. febr. 15. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
A nemzeti légitérsasgoknak már rég befellegzett. A fapadosoké a jövő.
2023. ápr. 12. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!