Covid miatt törölt járat (KLM) után kapott voucher
visszatérítés?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Tavaly terveztünk egy utat az USA-ba ahova jó előre megvettük a jegyeket a KLMen keresztül. Azonban márciusban (2020) ugye töröltek minden járatot innen az USAba. Ekkor kaptam egy vouchert a jegy árában, viszont esélyem se volt beváltani az utóbbi másfél évben és idén nem is lesz. Azonban csak 2020. december 31-ig érvényes. Láttok arra esélyt, vagy módot, hogy valahogy visszakapjam a pénzem? Volt már valakinek erre példája? Előre is köszi a válaszokat!
Igen, mi vissza kaptuk. Valahol Van iylen lehetőség ha belépsz a saját oldaladra a foglalási kódoddal. Azt hiszem egy hónap volt, amit irtak, de egy héten belül megjött a pénz. Nem 100% visszatérítés volt, valami minimális összeg hiányzott, talan kezelési költség meg az ülés foglalások.
2021. szept. 29. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Ezeket a vouchereket szinte minden légitársaság automatikusan meghosszabbította. Beszélj az ügyfélszolgálattal, jó eséllyel felhasználhatóak még, hiszen 2020 végén se lehetett volna felhasználni, meg idén is csak novembertől.
2021. szept. 29. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
1-es, nekem az a bajom, hogy a foglalási kódom már nincs a rendszerben, szóval ez nem járható út.
2-es, bocsánat, elírtam, idén év végéig érvényes, igen. De ahogy írtad, esélytelen, hogy beváltsam az eredeti útra idén.
2021. szept. 30. 01:46
4/10 anonim válasza:
#3, ezt a légitársaság is tudja és nem fogja reálisnak tartani, hogy november 1. és december 31. között használják fel mindet az utasok. Hívd fel a ügyfélszolgálatot a GYK-n teorizálás helyett.
2021. szept. 30. 03:52
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
9mar miért ne lenne meg? Megkeresed a visszaigazoló emailt a jegyvetelrol és már meg is van
2021. szept. 30. 06:51
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
A KLM egy igazi kukirángató cég!!!
Haveromnak két éve nem képesek visszafizetni a kupon ellenértékét. Csak igérgetni tudnak, de pacifütyi se történik.
2023. febr. 28. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
6!
Akkor a haveroddal van a probléma. 10 éve utazom velük, bármikor bármi volt napokon belül intezkedtek. Legutóbb egy törölt járatot foglaltak át ugyanarra a napra, későbbi időpontra. Hát nem volt 10 perc sem az egész ügyintézés.
2023. febr. 28. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
@7
Nem hinném, hogy vele volna a probléma.
Ill. amiről te írsz az nem az, amiről én írtam. A kettő nem hasonlítható össze.
2023. márc. 1. 04:51
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Nos, amiről te írsz, arra ott q legelső komment, ami szintén az enyém volt. Még mindig a haverod lesz itt q problema
2023. márc. 1. 06:23
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
@10 Több, mint két éve megy a kommunikáció. Nem haveromnak kell a KLM-nek fizetni, hanem fordítva. Állandóan csak ígérgetnek, de pónikuki se törtenik.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!