Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Covid miatt törölt járat...

Covid miatt törölt járat (KLM) után kapott voucher visszatérítés?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Tavaly terveztünk egy utat az USA-ba ahova jó előre megvettük a jegyeket a KLMen keresztül. Azonban márciusban (2020) ugye töröltek minden járatot innen az USAba. Ekkor kaptam egy vouchert a jegy árában, viszont esélyem se volt beváltani az utóbbi másfél évben és idén nem is lesz. Azonban csak 2020. december 31-ig érvényes. Láttok arra esélyt, vagy módot, hogy valahogy visszakapjam a pénzem? Volt már valakinek erre példája? Előre is köszi a válaszokat!



2021. szept. 29. 16:26
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Igen, mi vissza kaptuk. Valahol Van iylen lehetőség ha belépsz a saját oldaladra a foglalási kódoddal. Azt hiszem egy hónap volt, amit irtak, de egy héten belül megjött a pénz. Nem 100% visszatérítés volt, valami minimális összeg hiányzott, talan kezelési költség meg az ülés foglalások.
2021. szept. 29. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Ezeket a vouchereket szinte minden légitársaság automatikusan meghosszabbította. Beszélj az ügyfélszolgálattal, jó eséllyel felhasználhatóak még, hiszen 2020 végén se lehetett volna felhasználni, meg idén is csak novembertől.
2021. szept. 29. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

1-es, nekem az a bajom, hogy a foglalási kódom már nincs a rendszerben, szóval ez nem járható út.

2-es, bocsánat, elírtam, idén év végéig érvényes, igen. De ahogy írtad, esélytelen, hogy beváltsam az eredeti útra idén.

2021. szept. 30. 01:46
 4/10 anonim ***** válasza:
#3, ezt a légitársaság is tudja és nem fogja reálisnak tartani, hogy november 1. és december 31. között használják fel mindet az utasok. Hívd fel a ügyfélszolgálatot a GYK-n teorizálás helyett.
2021. szept. 30. 03:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
9mar miért ne lenne meg? Megkeresed a visszaigazoló emailt a jegyvetelrol és már meg is van
2021. szept. 30. 06:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

A KLM egy igazi kukirángató cég!!!


Haveromnak két éve nem képesek visszafizetni a kupon ellenértékét. Csak igérgetni tudnak, de pacifütyi se történik.

2023. febr. 28. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

6!


Akkor a haveroddal van a probléma. 10 éve utazom velük, bármikor bármi volt napokon belül intezkedtek. Legutóbb egy törölt járatot foglaltak át ugyanarra a napra, későbbi időpontra. Hát nem volt 10 perc sem az egész ügyintézés.

2023. febr. 28. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

@7


Nem hinném, hogy vele volna a probléma.


Ill. amiről te írsz az nem az, amiről én írtam. A kettő nem hasonlítható össze.

2023. márc. 1. 04:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Nos, amiről te írsz, arra ott q legelső komment, ami szintén az enyém volt. Még mindig a haverod lesz itt q problema
2023. márc. 1. 06:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
@10 Több, mint két éve megy a kommunikáció. Nem haveromnak kell a KLM-nek fizetni, hanem fordítva. Állandóan csak ígérgetnek, de pónikuki se törtenik.
2023. márc. 1. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!