Miért nem kaptam vissza a törölt repjegyem árát?
Volt 2 db repjegyünk, az egyik a Ryanair-nél június 30-án ment volna Stuttgartba, a másik a LOT-nál július 3-án szintén Stuttgartba.
A Ryanair május 22-én törölte a járatom, a LOT pedig június 17-én.
Én nem vouchert kértem, hanem a pénz visszatérítését mindkettőnél, és az oldalukon ki is töltöttem hozzá a visszatérítéshez szükséges adatokat, de azóta sem kaptak vissza a pénzem, de még egy e-mailt sem küldtek azóta.
Járt még valaki így, akinek szintén törölte ez a 2 társaság a jegyét? Vagy van olyan, aki már visszakapta tőlük a pénzt?
Szerintetek mit tudnék csinálni? Telefonon hívjam fel őket és tegyek panaszt?
Idöközben mindenféle EU-bírósági végzés történt, ami alapján több légitársaságot is köteleztek a pénz (!) visszafizetésére.
Ez idöbe is telik, és húzás-halasztás, mellébeszélés minden szinten.
Nézzél utána a hivatalos végzésnek, esetleg kérdezzél meg egy kimondottan ehhez értö ügyvédet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!