A Wizzair 60 nap után sem fizette vissza az általuk törölt repjegyem árát, mit tegyek?
A Wizzair a koronavírus miatt még áprilisban törölte egy májusi járatát, amire volt foglalásom. Jött a sablon email, hogy válasszak, hogy a wizzszámlán 120%-os jóváírást, vagy a kártyámra visszautalva a 100%-ot kérem-e.
A kártyára való visszautalást választottam. Mindent a nagy könyv alapján csináltam, kitöltöttem a kártyámra való visszautalási adatlapot (mindenféle eu-s szabvány alapján kérték a bankszámlaszámomat, ami a bankom oldalán fel volt tüntetve, és onnan másoltam ki, tehát ez is biztosan jó), majd ezután kiírta a rendszer, hogy 60 napon belül visszaküldik a pénzt a kártyámra.
A wizz profilomba belépve látom, hogy május végén leszedték róla a 120%-ot érő egyenleget, de a bankkártyámon azóta sincs semmi.
A sztornó számlát pedig még április végén megkaptam.
Tegnap írtam az ügyfélszolgálatuknak (mert miért ne lenne emelt díjas a telefonszámuk, még a végén lehetne náluk gyorsan ügyet intézni), de nem jött rá válasz.
Mit tehetek, ha nem válaszolnak, és egyáltalán nem utalják vissza a pénzt? Meddig várjak még?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!