Olcsóbb, mint a " normál" járatok, nem adnak kaját pl. (Venni persze ott is lehet.)
2020. febr. 12. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Nincs lábtér, szűk ülések, minden $z@rért felárat számolnak.
2020. febr. 12. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
Olyan nincs, hogy fapados repülő, "fapados" modell alapján működő légitársaság van.
2020. febr. 12. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Jah, kicsi szűkös ülések, az alap jegyet megvéve csak a legalapabb szolgáltatásokat kapod pl egy rendes kézipoggyászt sem vihetsz fel csak egy kistáskát, ülőhelyet random sorsol, ha többen mentek akkor szétültetnek stb.
2020. febr. 12. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Nem óceánjáró, például: Ryanair, Wizzair, stb...
2020. febr. 12. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
1. A repülőjegyet szakaszonként addják el neked (igaz repülnek egy csomó olyan útvonalat, amit a "szokásos" társaságok kevésbé). Mondjuk a LOT elad neked egy Budapest-Varsó-Gdansk jegyet és az első gép későn ér be és lekési a másodikat, akkor átfoglalnak a következő járatra és ha úgy jön ki a lépés, fizetik a hotelt is. No ha mondjuk a Wizz Airrel adod ugyanezt elő, és lekésed a gépet, akkor közlik, hogy ez a te hibád.
2. Még annyira sincs étel-ital, mint a hagyományos társaságoknál, sokszor egy palack vízért is fizetni kell.
3. Kísérő nélküli gyerekek. Ezt fapados társaságok általában nem nyújtják, hagyományosok általában igen.
4. Ügyfélszolgálat... hát abban nincs sok köszönet. Azt kapod, amiért fizetsz.
2020. febr. 13. 02:10
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Az egyetlen igazi szűk keresztmetszet a poggyász, de még ott sem annyira a légitársaságok szemétkedéséről van szó, hanem arról, hogy a proletariátus képtelen repülővel utazni. Egyébként én kimondottan szeretem Magyarországot meg a magyarokat, de ebben rosszabb néppel még soha nem találkoztam. Az emberek képtelenek elpakolni, nyolcszor állnak fel felszállás előtt, nem bírják ki azt a 13 percet és veszekednek a sztyuikkal, hogy márpedig nekik hugyozniuk kell, satöbbi. Egy kistáska előnye, hogy be lehet rakatni a fentebb jellemzett proletárral az ülés alá, így nem tart 50 percig a beszállás és nem gyűjt össze napi 3 óra késést egy olyan gép, aminél a folyamatos pörgés az üzleti modell része.
2020. febr. 13. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
8: Ez jó nagy baromság. Bejártam a fél világot és minden járatok vannak ilyen idióták, semmi köze a magyarokhoz.
9: Nem ettől függ, hogy ki milyen járaton van. Én is utazom fapadossal is, mert sok helyre nincs más, vagy annyira hülye időpontban, hogy nem éri meg. Meg általában a csomag, priority, stb. pluszban való kifizetésével is fele annyiba kerül, mint egy normál társaság, ahol már szintén nem kapsz szinte semmit sem, ami miatt megérné azt választani Európán belül.
2020. febr. 13. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
@9 Nem, pont ugyanennyire idióták utaznak, köze nincs az urakhoz, csak ha egy gép 3 óra helyett 35 percet van egy adott reptéren, akkor jobban kell pörgetni a dolgokat. Amíg a Ryan normális nagykézit tartalmazott, katasztrófa volt a beszállás, mert plusz fél órát kellett legózni a cuccokat, hiszen nyilván akkor még egy picivel nagyobbat visz mindenki, az overhead viszont ettől nem lesz nagyobb kapacitású. Majdnem mindig fapadosokkal megyek, a magyar utasokról sem sértésből, hanem 300+ út tapasztalata alapján írtam, amit írtam. Még kínai turistahordákkal is könnyebb időben elindulni, mint 30 magyar nyugdíjassal.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!