A WizzAir nem valaszol a karteritesi igenyemre, mit lehet tenni?
Vihar miatt eloszor egy napot kesett a gep, azutan pedig toroltek a jaratot.
A kesesrol szolo emailben irtak, hogy magunknak kell biztositani a szallast, ellatast, orizzuk meg a szamlakat.
A taxi, a hotel egy ejszakara es a vacsora arat akarom rajtuk behajtani (mert a vihar miatt sajnos karterites nem jar) De nem valaszolnak, nem akarom oket az emelt dijas szamon hivni, mit lehet itt tenni?
Ha elég egy csekélyebb kártérítési összeg, fordulj a Flightright-hoz. Átalánykártérítést adnak, levonnak némi ügyintézési díjat, de kb. egy héten belül a számládon van a pénz.
#3
A vis major miatt valoban nem kapok karterites, de a keses miatt akkor is jar a hotel + egyebek. Ez alap
Nem nem fogsz kapni.
Vihar esetén semmi sem jár, és ezek az olcsó cégek nem is adnak.
Nekünk a Pisaba induló gépünket mondták le kétnappal elötte, mert strájkoltak valahol valakik(még a nemzetközi sajtó sem írt sehol róla). A jegy árát kaptuk vissza. Mi fogadtunk ügyvédet aki speciálisan ezeket csinálják, de ök is vissza utasították, mert erre nem jár kártérítés. Nekünk is egy másik gép + hotel költségünk volt.
Idöjárásra sem jár semmi kártérítés.
Sokáig tartott, de végül fizet a Wizz.
A taxit meg a szállást teljesen téríti, a vacsorát viszont nem. Csak fejenként 12 eurót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!