Kártérítési igény késedelmesen kiszállított csomaghoz?
Milyen esetben tudok kártérítési igényt benyújtani , a késedelmesen kiszállított csomagokért ?
A futárcég 1 munkanapot ír a kézbesítésre. Ez nem teljesült.
Ha a vevő ráun a várakozásra , és azt mondja hogy inkább vissza utalja azt az 1000 forintot és inkább megveszi helyben az adott terméket , akkor én gyakorlatilag 90.000 forintot buktam.
Minden csomagszállító cégnél "szerződést kötsz" mikor feladsz egy csomagot - ott pedig le vannak írva a feltételek, ami alapján vagy kérhetsz vagy nem.
A leírt példában nem buktálsemmit. Bár nem igazán értem, hogy egy vevő miért utalna neked vissza semmit (esetleg te utald neki vissza a vételárat) és azt sem, hogy ezen te miért buktál 90e forintot - nem kaptad vissza a terméket?
Létrejött egy megállapodás , melyszerint megveszi. Ez nekem hozott volna 90 forintot , de így ha nem veszi meg nem kapom meg azt a pénzt...
Amúgy felhívtam az ügyfélszolgálatot.
Elkeveredett a csomag , és nem találják.
Ha nem lesz meg bizonyítgathatom hogy milyen értékü tárgy volt a csomagban...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!