MÁV - Bankártyás fizetéssel akartunk jegyet venni az online felületen, a pénzt levette, de "Lezárás sikertelen" üzenetet kaptam. Ilyenkor mi a teendő? Hibajegyet már küldünk be.
Figyelt kérdés
2017. márc. 12. 12:52
1/1 anonim válasza:
Ha a jegy nem készült el, akkor szerintem nyugodtan vegyétek meg újra, a bank egyelőre csak zárolta azt az összeget és ha nem fog terhelés érkezni rá (ami nem fog, ha nincs jegy), akkor 30 nap múlva automatikusan feloldódik az a zárolás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!