Online utasfelvételnél a wizzairon az adatok megadása után nem mentettem az adatokat. Így nem tudom a beszálló kártyát kinyomtatni Mi a teendő ilyenkor?
A beszállókártyát nem küldik e-mailben, ez 100%. Te valami másról beszélsz, gondolom a foglalási visszaigazolásról.
Kérdező, ha nem csináltad meg az online utasfelvételt, akkor ahogy az egyik előző válaszoló is írta kezd újra.
Olyan nincs, hogy valami köztes állapotban megakadjon, vagy meg van csinálva, vagy nincs.
Nekem megküldték, most erre tényleg nem tudok mást mondani. Megkaptam, kinyomtattam, és el is mentettem, és megvan az e-mail.
Ha a Kérdező nem kapta meg, rajta nyilván nem segít, hogy én igen, de ne próbáld már meg megmagyarázni, hogy nem tudom, miről beszélek. Elég gyakran repülök, nem keverem össze a beszállókártyát a visszaigazolással.
Pedig nem tudod. Kb. 50-szer csekkoltam be a Wizzair-nél, legutóbb a múlt héten és pontosan tudom, hogy milyen lehetőségek vannak.
Itt egy screenshot:
Akárhogy is nézem, nem látok olyan lehetőséget, hogy beszállókártya elküldése e-mailen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!