Booking.com kártyazárolás?
szallodaban dolgozom es minden nap megkerdezik, hogy milyen alapon kerek toluk ennyi meg annyi penzt, ha mar kifizettek nekunk x osszeget a foglalasnal. Egyreszt nem fizettek ki semmit, mivel csak zarolva lett a kartya, es azt sem mi zaroltuk hanem a booking.com.
Mi akkor zarolunk, ha a vendeg elfelejti kifizetni a szamlajat es tavozik.
Nyugati országokban nagy divat ez a zárolásos marhaság.
Én már jártam úgy Londonban, hogy zárolták még mielőtt megérkeztem, mégegyszer zárolták mikor bejelentkeztem, feloldás természetesen nem volt, tehát már duplán volt zárolva és ezek után kellett kifizetnem, tehát háromszoros fedezet kellett. Hab a tortán, hogy még azután is zárolni akarták mégegyszer miután már kivolt fizetve, de ez már nem sikerült mert nem volt annyi pénz a számlámon.
Ugyan terhelés csak a tényleges fizetésre volt, de kb. 3 hétig nem tudtam hozzáférni a pénzemhez, amíg a bank nem törölte a zárolásokat.
Én egyébként nem értem, hogy a kártyatársaságok ezt miért engedik, hogy a szállodák kényük-kedvük szerint garázdálkodjanak a bankkártyákkal.
Nekem a prágai utazáskor zárolta a hotel a kártyámon lévő összeget. Foglalás napján zárolta, érkezés napján feloldották az összeget, helyben fizettem.
Semmi gondom nem volt belőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!