Ha foglaltam (kifizettem) a Ryanair-nél két jegyet és az egyikhez kértem extra poggyászt, akkor van vmilyen mód, hogy ezt az extra poggyász opciót lemondjam?
TÖRÖLHETEM-E A FOGLALÁSOMAT AZ UTAZÁS ELŐTT, ÉS ÉRTESÍTENEM KELL-E A RYANAIRT, HA MÉGSEM UTAZOM?
A Ryanair járatai egymással elcserélhetők, viszont a foglalások nem törölhetők. Ennélfogva az utasoknak nem kell figyelmeztetniük minket, ha mégsem tudnak elutazni a lefoglalt járaton. Ha egy utas nem használta fel az odautat, a visszautat ettől függetlenül felhasználhatja. A Ryanair járatait érintő foglalások időpontját/útvonaltervét legalább 4 órával az indulás előtt módosítania kell a honlap Foglalásaim kezelése menüpontja alatt. A foglaláson szereplő név megváltoztatására az útvonalterven szereplő odaút előtt legkésőbb 4 órával van lehetőség.
Mindkét esetben kérjük figyelembe venni, hogy ha az online utasfelvétel megtörtént, többé már nincs lehetőség változtatásra.
Ha nem használja fel a foglalását, akkor a viteldíjat, valamint az egyéb díjakat és költségeket nem tudja visszaigényelni, de az utazás dátuma utáni egy hónapban lehetősége van írásban kérni a kifizetett adótartalom visszatérítését. Az adó-visszatérítés adminisztrációs költséggel terhelt. Kattintson ide a részletekért.Ha a visszatérítés összege kevesebb lenne, mint az adminisztrációs díj, nem térítjük vissza az adótartalmat.
Köszönöm a válaszokat! Rááldoznám az emeltdíjast, de 2x 8 perc várakozás után meguntam, mert lassan drágább mint maga a repjegy.
Az még nem derült ki, hogy magát a csomagot lemondhatom-e, de az elöbbiekből kiindulva max. törlik, de pénzt nem kapok vissza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!