Kezdőoldal » Utazás » Európa » Wizzair tapasztalata van...

Wizzair tapasztalata van valakinek?

Figyelt kérdés
Mennyire gyakoriak a járattörlések,késések?Lehetőleg saját tapasztalatot szeretnék kérni.
2011. szept. 18. 09:31
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

Én egyszer repültem eddig velük, szintén Rómába.

Nem volt késés, de a kézipoggyász méretét és tömegét elég komolyan betartatják, hazafelé a miénket nem is engedték fel a gépre, mert a KEREKE miatt nem ment át a kereten.... Csomagonként 40 eurót fizettünk... Hazafelé úgy 10-15 perccel később szálltunk le. A személyzet viszont rendes volt.

2011. szept. 18. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim válasza:
Én négyszer utaztam a wizz-el, mindig Rómába. Soha nem volt probléma, mindig időben indultunk, és általában 15-20 perccel hamarabb érkeztünk.
2011. szept. 18. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:

köszönöm mindenkinek,azért megnyugodtam valamennyire:)

A taxi a szállodához,és másnap vissza a kocsiért többe kerülne mint a repülőút kettőnknek.Busszal meg két óra lenne ha egyáltalán megtalálnánk.Azt hiszem bízok a jószerencsében és foglalok...

A segítségért cserébe egy ötlet:

Január közepi indulással 2 személynek hétvége rómában így néz ki:Repülő 2X19k+autó bérlés két napra 20k+Négycsillagos Superior Grandhotel reggelivel 20k.

Ez kevesebb mint hatvanezer forint 2 főre péntek estétől vasárnap estig.A szálloda itthon magában hatvanezer lenne.Ha valakit érdekel,leírom hogyan kell foglalni.

2011. szept. 18. 18:32
 14/15 anonim ***** válasza:

Mi is hasonlóan voltunk tavaly Velencében a párommal wizz-el. A különbség annyi volt, hogy egy hétre mentünk, nem hotelba és tömegközlekedtünk, így kb 90-ből jöttünk ki két főre június végén. :)

Jó utat kívánok, ha lenne kivel én is mennék... :(

2011. szept. 18. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim válasza:

Nekem sajnos csak rossz tapasztalatom van. A legelső az, hogy eszméletlen kényelmetlen és zsúfolt velük repülni. Sokszor volt műszaki vagy késési probléma és ami a legjobban feldühített, hogy amikor kénytelen voltam lemondani az utat (családi okok), akkor a 83000 forintnyi foglalásból (2 fő) vissza kaptam a végén 7-8000 forintot. A járatlemondási díj járatonként és utasonként 16500 forint! Azt persze senki nem tudta megmondani miért annyi. A fogyasztóvédelem pedig azt mondta ez nem az ő asztaluk. Hát, csak annyit kívánok a wizznek, illetve annak, aki ott kitalálta ezeket a tarifákat, hogy költse gyógyszerre azt a pénzt, amit így lenyúlnak. Kicsit többet kaphatsz vissza, ha azért mondod le az utat mert meghaltál...

Wizzair egy életre elfeledve, inkább gyalog megyek, mint velük

2011. okt. 17. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!