Kezdőoldal » Utazás » Európa » Hogyan tudok a Keleti pályaudv...

Hogyan tudok a Keleti pályaudvartól a déli pályaudvarig eljut úgy, hogy nem veszek bkv jegyet?

Figyelt kérdés
2011. júl. 4. 21:09
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
Szerinted ki fizeti, hogy legyen metro? Az utasok. Aki szar bele fizetni, ahelyett a tobbi utas fizeti (a hiany mertekeben emelik a jegyárakat). Ha mindenki fizetne, sokkal olcsobb lenne a jegy!
2011. júl. 5. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 szamóca.. ***** válasza:

azt hittem a hiányt elsikkasztják. nahát, még a végén kiderül hogy én vagyok a szemét, mert nem fizetek ki több ezer forintot ha saját városomon keresztül akarok utazni.

ha nem lennének a csillagos égben a jegyárak, lehet többen vennének jegyet. mondjuk. vagy ha nem lenne telehugyozva az összes busz.

és igen, mondom ezt úgy, hogy nagyjából mindig van bérletem, mert ha van rá pénzem éppen akkor jobban megéri mint szlalomozni a szerencsétlenek közt.

2011. júl. 5. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:

Lehet, hogy sikkasztanak is, de amikor egy buszjáraton átlag 30% bliccel, és a városon több tízezer ilyen járat megy végig, akkor az már igenis jelentős összeg. Mondjuk az ötös buszból elmegy egy nap 90 járat, mindegyiken csak öt bliccelő, akkor már oda-vissza 2*90*5*320, azaz közel 300 ezer forint veszteség naponta. És nem csak egy buszjárat jár Budapesten... szóval igenis a bliccelés jelentős kiesést jelent.

Amúgy én a szülővárosomban még életemben nem buszoztam. A jegyre sajnálom a pénzt, s ott ellenőrzik, így inkább lesétálom a távot. Nem csak azért, mert nem is tudnék felszállni, hanem mert nem érzem, hogy jogom lenne fizetés nélkül felszállni egy buszra.

2011. júl. 5. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 szamóca.. ***** válasza:

oké, sétáld. én viszont nem fogom végiggyalogolni pestet oda vissza napjában háromszor. én értem hogy nagy kiesés, és persze hogy nem jó hogy bliccelgetünk, de abba azért tényleg gondolj bele... most jobb elememben lennék, terveznék neked egy átlagos napi útvonalat, amin mondjuk úgy mozgalmasabb napomban megfordulok. meglepődnél, tényleg több ezer forint. tudom, vegyek bérletet. ez nekem oké, mert minden nap megteszem ezeket az útvonalakat, de ezzel nem mindenki van így.

egyébként, majd ha sikerül összhangba hozniuk a fizetésemet a jegyárakkal, és nem fogom úgy érezni mintha szó szerint kirabolnának, akkor fogok venni jegyet.

mellé még megemlítem, hogy akkor azért egy színvonalat is elvárok. így is elvárnék, tekintve az árakat, de sz*rnak rá, a metro szétesik alattam, a vilibe beszorulok, arról ne is beszéljünk hogy télen np fűtés nyáron no légkondi.... légkondit mondtam? no ablak, mert be van ragadva a retektől.

2011. júl. 5. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:

No igen, a jegy egy-két útra szól. Egy mozgalmasabb napra is már lehet bérletet venni.

A színvonalról annyi, hogy szerintem a bkv szolgáltatása az, hogy elvisz a-ból b-be. Ezt igen jól teljesíti is. Luxuskiadásokra majd akkor lesz keret, ha kifizeti mindenki a jegyet...

2011. júl. 5. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 szamóca.. ***** válasza:
érdekes, mindig azzal érvelnek, hogy azért ilyen drága, mert növelik a színvonalat. egyébkétn ez egy ördögi kör, és nem éri meg vitázni rajta. mindenesetre tény hogy csillagászati árak vannak, és az is, hogy nem én fogom elkezdeni megváltani a világot. sem a pesti közlekedést
2011. júl. 5. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:

Oké :)

Bár még egy gondolatot muszáj leírnom, már az előbb akartam: ha én bkv vezérigazgató lennék, biztosan nem kezdenék el fejleszteni, amíg ilyen szintű a bliccelés. Mivel akkor az utasok pont azért nem fognak jegyet venni, mert úgyis van a bkv-nak pénze...

2011. júl. 5. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 szamóca.. ***** válasza:
ha én bkv vezérigazgató lennék :))) ... lejjebb vinném a jegyárakat, ezzel együtt több pénzt fektetnék az ellenőrzésbe, és kevesebbet a saját zsebem tömésébe. a bliccelést visszaszorítaná, és kb 1- max 2 hónap lenne kissé veszteségesebb a munkaerő kifizetés miatt, az rögtön vissza is jönne, mert ugye az emberek rá lennének utalva a jegyvásárlásra, és lám, máris, teljesen legálisan lenne több pénzem. aztán lehet fejlesztgetni, ha úgy alakul, de ez már részletkérdés.
2011. júl. 5. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:

"oda vissza napjában háromszor"


Akkor mar megeri a berlet, akkor egy napra 10 000 Ft / 30 = 333 Ft jut, egy útra 333 Ft / 6 = 55,5 Ft!


Vagy vegyel egy rollert vagy biciklit!!!

Kb. 3 E Ft-ert mar van roller is, bicikli is (kicsit vadászni kell, de van!), és évekre jó.



Ha Te BKV-igazgato lennel, pont ugyanugy lopnal, mint most, csak akkor nagyban tehetned, nem ilyen kicsiben!

2011. júl. 5. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 szamóca.. ***** válasza:

mint írtam van bérletem.

ám. előfordul bizony olyan - szégyen gyalázat csóró egyetemista élet a kakás alkalmi munkákkal - hogy bizony előttem a döntés: vagy kajálok, vagy jegyet veszek.

és bizony ha csak egy lusta napomat nézzük is, akár pizzát is rendelhetek az árából. azért az a nem mindegy. és ha éppen egy ilyen szerencsétlen napon/héten jár le a bérletem, akkor sajnos nem áll módomban venni.

azt hogy mennyit lopnék ha vezérigazgató lennék, azt nem tudom, azt sem hogy te mennyit lopnál, de nem is érdekel mert nem vagyok és nem is leszek

2011. júl. 5. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!