Milánó tömegközlekedés probléma?
Milánóban voltunk par napot es atutaztunk Varennaba a Trenord tarsasaggal, vonattal.
Odafele nem volt problema. Visszafele a jegyirodaban megvettunk ket jegyet 17euroert, amit validalni kellett a kis gepekkel, amik ki vannak rakva minden allomason. Na ezen a varennai allomason az osszes ki volt kapcsolva. Vagy elromolva. Nemtudom, lenyeg hogy nem lehetett validalni a jegyet. Visszamentem az irodaba, megkerdeztem, hogy ilyenkor mivan, aztmondtak semmi, fel kell szalni a vonatra es nincs teendo. Felszalltunk, jott az ellenor es validalas hianyaban 24 euros buntit kaptunk. Nem csak mi, meg nagyon sokan masok is. Mindenki magyarazta neki, hogy nem volt validalo gep, dehat gondolhatjatok..
Nem nagy penz, de irto bosszanto. Ilyen esetben kit tudnek keresni? A tarsasagot hivtam 4x. Olaszul nem tudok, az angol csatornat valasztottam, ahol a telefonos operator 4bol 4szer nem tudott angolul. Irtam email, arra nem jott valasz.
Van barmi, amit tudok tenni, vagy felejtos az egesz? Be kell nyelni, mert igy huzzak le a turistakat?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!