Hogyan kérhető lemondás, visszatérítés az orsztrák járványkorlátozások miatt fel nem használt (későbbi) online vásárolt Budapest-Bécs jegyekre?
Köszi! Megtörtént, a MÁV-nál azt mondták, hogy online "kedvezményesen" vásárolt jegy (600 Ft = 215 Km - mi ezen a kedvezményes?) nem téríthető vissza.
Ezekszerint buktuk a teljes jegyárat?
Ilyenkor mit lehet tenni, fogyasztóvédelemhez fordulni?
"600 Ft = 215 Km - mi ezen a kedvezményes?"
3410 forint a belföldi teljes árú jegy, 2. osztályon.
Ehhez képest a 600 forint nemzetköti ár eléggé kezdvezményes nem gondolod? :DD
Teljes árú jegy egy útra, egy főnek, 2. osztályra. 6000 Ft, interneten elővételben.
Ha az 5-ösnek igaza van, és van "3410 forint a belföldi teljes árú jegy, 2. osztályon", akkor nagyon nem kedvezményes, sőt.
Most nézzük, valóban rajta van a jegyen, hogy visszavétel/csere nincs, ám vásárláskor nem láttunk ilyen kitételt, pedig külön figyeltünk rá.
Nem is tudnánk elutazni, hisz lezárják az osztrák határt, nincs turisztikai célú beutazás, hogyan lehet, hogy a jegy ilyenkor sem lemondható?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!