Oroszokkal hogyan kell kommunikálni? Nagyon udvarias leveleket írtam, mégis könyörögnöm kell a szállásnak, hogy válaszoljanak. Részletek lent:
És mégis milyen nyelven írtál nekik?
Nem lehet, hogy nyelvi akadályok miatt nem válaszolnak?
(jó, igen, tudom, van a google fordító, de az néha teljesen érthetetlen dolgokat ír)
Valószínüleg a nyelvvel van gond, vagy oylanokat kérdezel, amit nem tudnak értelmezni.
Igazán nem tudom, mit kell még levélben "egyedi kérdésekkel" nyúzni egy szállodát, a szolgáltatások meg vannak adva, ha valami extrát akarsz, az vagy nincs, vagy külön kell fizetni.
De el sem tudom képzelni, milyen kérdéseid lehetnek, hoyg ennyire ki vagy akadva.
Nèzd, én igazából szeretek a volt szojuz területèn utazgatni, de nem azért mert olyan hű de profik lennének ügyfélkapcsolatokból. Ha ez ennyire fontos neked, mindenképp olyan helyet válassz, ahol az értékelésekben kiemelik a személyzet kedvességét, mert ott jobb eséllyel megpróbálnak majd neked választ adni.
És valoban ne feledd, hogy hatalmas a belső piac és a turizmusban messze nem elvárás az idegen nyelvek ismerete, így adott esetben simán kiírják, hogy ők tudnak angolul, de ez kimerül pár sztenderd félmondatban.
Ezzel együtt amúgy az orosz egy nagyon szívélyes nép, de sokkal nagyobb a különbség az idegenek közötti, igen nyers kommunikáció és a már akar csak szegről-végről, de ismerős emberek közötti érzelmes, mély kommunikációs stílus között. Ez itt a nyugati világban messze nem ilyen látványos.
Hotel? Magánszállás?
Mik azok az egyedi kérések? Nem lehet, hogy túl egyediek?
Hova írtál? Milyen nyelven?
Biztos, hogy jó a cím?
Egyáltalán milyen szállás?
Mi volt a konkrét probléma? Vagy foglalás még nem volt?
Én voltam már Oroszországban és tényleg nagyon kedvesek. Bármelyik vadidegen szívesen segít az utcán. Ha nem tud segíteni, akkor sem hagy ott magadra, hanem keres valakit, aki tud segíteni. De tényleg, a fiatal városi fiútól kezdve, a falusiak idős mamiig mindenki nagyon segítőkész.
"Már egy csomó levélváltás volt, azután tűntek el. ....
- lehet, hogy "belefáradtak" a kérdéseidbe. Meg aztán tudod, nem csak egyedül Te vagy a világon, aki kérdez tőlük és a szállodákban, szállásokon a legtöbbször nincs külön ügyfélszolgálatos, aki csak a levelekre válaszol. Nyilván végik a normál munkájukat (8-10 órában) és amellett válaszolnak. Türelem :-)
" ha valamire nem tudják a választ, vagy nem lehetséges úgy, hogy én szeretném, akkor miért nem képesek megírni, hogy "bocsika, ezt nem tudjuk", vagy "bocsika, de erre nincs lehetőség", ahelyett, hogy nem írnak semmit, amivel bizonytalanságban hagynak, és feleslegesen várakoztatnak."
És arra még nem gondoltál, hogy azért nem írnak, mert keresik a megoldást, hogyan tudnák megoldani, amit kértél vagy ha kérdeztél, akkor utána járnak?
"Igaz, hogy egyedi kérdéseket tettem fel"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!