Booking.com- vélemények?
Sziasztok! Találtam a booking.com-on 170 ezer forintért (5éjszaka) egy firenzei apartmant, családommal szeretnénk nyáron menni.
Még sosem nyaraltunk, így nem tudjuk mennyire biztonságos az online foglalás..
Van itt olyan aki foglalt/hallott már a booking.com-ról?
Tapasztalatok, vélemények érdekelnének, de tanácsokat is elfogadok! :)
Köszi
Sziasztok!A booking. com oldalon foglaltam egy horvátországi nyaralót. A visszaigazolást is megkaptam, hogy minden rendben van, nincsen semmi más teendőm.
A múlt héten több alkalommal hívtak külföldi, Francia, Angol, Amsterdami számról, amit a telefonos csalások miatt nem vettem fel, mivel ott nincsen ismerősöm, aki hívhatna. Az Emaileket nem tudtam nézni, kb egy hétig. Tegnap szembesültem vele, hogy a foglalást törölték, mert nem értek el telefonon ( a külföldi számokról ).Emailen küldték, hogy nem érnek el telefonon, és törölték a foglalást! A leírásban nem volt szó semmilyen további egyeztetésről, főleg nem külföldi számmal kapcsolatosan.
Hívtam a céget, de mint már előttem is írták a magyarul beszélő munkatársuk foglalt, és csak az angol tudású kollégát kapcsolják, ha szeretném.
Az emailekre nem válaszolnak, pedig kettőt is írtam.
Ma reggel kaptam tőlük egy 10 % kedvezményre jogosító kupont, ha még szeretnék náluk foglalni, de ez nem fog megvalósulni a történtek miatt.
A család idei nyaralását tették tönkre. Főleg az zavar, hogy a gyerekek miatt mentünk volna a tengerhez, de a mostani árakon már nem tudjuk kivitelezni.
Nem tudok mit tenni, ettől a cégtől ez is kitelik.
A jövőben mindenki figyeljen oda a foglalására.
Szép napot!
Tudom, már lejárt a kérdés, de .... hátha valaki még akar tájékozódni és "tanulni", ezért ide téved...
November végén foglaltam náluk szállást 4 főre. Megadtam előre a kártyám adatait, mert kellett a szálláshoz. A foglalás vissza nem téríthető, lemondás esetén sem. Elfogadtuk, hiszem már megvolt a jegyünk a vonatra. Én fizettem. Sokáig nem történt semmi, majd lét hét múlva egyszer 4-én, majd 5-én levonta a foglalási díjat a hitelkártyámról (tehát kétszer az egy helyett).
Írtam a bookingnak és a bookingon keresztül üzentem a szállásadónak, hogy ez történt... A booking képernyőképet kért a kétszeres levonásról, én pedig elküldtem. Megköszönték. Két nap múlva még mindig semmi megnyugtató nem jött, ezért megpróbáltam felhívni a szálláshelyet. másfél óra múlva felvette valaki, és közölte, hogy foglalással kapcsolatban délelőtt 10 és este 6 között keressem őket. Másnap perzse hiába telefonáltam már 10-től. Már majdnem 12 volt, mire valaki felvette. Elismerték, hogy kétszer lett lerántva a kártyámról a pénz, és mondták, hogy már jeleztek a bookingnak, hogy visszautalják az egyiket. Jeleztem, hogy ahogy a foglalásban is szerepel, hárman mennek (én idő közben lebetegedtem, a szálláson 4 főnek lett volna helye). Semmi gond, várnak.
Mára volt lefoglalva, erre tegnap fél 10-kor küldtek egy foglalás törölve e-mail-t, majd egy másikat, hogy telefonon nem tudtak elérni (nem hívott senki), de kerestek szállást máshol (20 euroval drágábban), és azonnal jelezzek vissza... Hát visszajeleztem. Nem elég, hogy 2 főre szólt a másik szállás, pénzt még nem láttam, telefonon nem hívtak, utolsó pillanatban kellett értesítenem a barátaimat, hogy ezt van... Ha én is úton lettem volna, a nem létező szállásunkon ért volna a hideg zuhany odaérkezéskor, mivel a telefonomon még internet sincs, csak itthon.
Mivel éjszaka a fű sem nő, és már a tököm kivolt a dologtól, a szálláshely sem volt megfelelő, a barátaim úgy határoztak foglalnak rbnb-n, mert ki tudja, mi történik másnapig. Jól tették, mert idáig senki sem írt vissza.
Én eddig még nem kaptam vissza egyik levont összeget sem.
Megírtam "már kevésbé szívderítő" stílusban a véleményemet, és ha nem utaláják vissza a pénzt, akkor az Európai Bizottság online platformján jelezni fogom.
természetesen véleményeket nem lehet írni a facebookjukra (sem).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!