nem lesz sztrájk a közeljövőben véletlenül?
2011. jún. 8. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
Megnéztem a wizzair honlapját..Nekem mutat augusztusra is jegyárakat,,Sőt végig mutatja a jegyárakat egész évre.
Szóval nálam van wizzair
2011. jún. 8. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
Én külföldről nézem, lehetséges, hogy ez befolyásolná? Már egy hete így van.
Második vagyok.
Nem befolyásolja hogy külföldről nézed.Én is Angliában élek és innen néztem..Van járat egész évben..Nem a wizzairrel van a gond.
2011. jún. 8. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 A kérdező kommentje:
Én Törökországból mennék Budapestre, és nem értem, hogy lehet ez. Ha probléma lenne a weboldallal, akkor a többi helyen azért még látszanának a jegyek. Megnéztem egy utazási iroda lapját is, ahonnan korábban már vettem jegyet, onnan is eltűnt. És a bravoflyon sincsen.
"isztambuli utazóknak
Sajnálattal értesültünk, hogy a Wizzair légitársaság 2011. június 16. utáni összes isztambuli járatát törölte, ez természetesen érinti a Triplaneten keresztül készített foglalásokat is. Átérezzük a probléma súlyát, együttérzünk, és próbálunk mindenkinek segíteni, de a kapacitásaink végesek, türelmet kérünk, minden érintettel egyénileg fogunk foglalkozni, segítünk a lehető legjobb megoldást megtalálni."
Az én őszi foglalásom is törölve lett. Nem kapott repülési engedélyt júni 16.-a utántól.
2011. jún. 8. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
Előző vagyok. Ami a legrosszabb, hogy a Wizz úgy árusította ki a jegyeit, hogy azt se tudta, lesz-e Isztambulba repülési engedélye..
Én már megkaptam az e-mailt a törlésről, nekem felajánlottak egy olyan verziót is, hogy Isztambul helyett Antalya.
2011. jún. 8. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 A kérdező kommentje:
Ez egész egyszerűen hihetetlen. Én már egy hónapja megvettem a jegyeket, de nem kaptam semmiféle értesítést. Persze a pénzt lehúzták a számlámról. :( Még jó, hogy nem az utazás napján a reptéren szereztem tudomást róla. Fel vagyok háborodva. Köszönöm a válaszokat.
Az. A Triplanet (én náluk foglaltam, nem a Bravofly-nál) az értesítés szempontjából korrekt volt, rögtön kaptam az e-mailt, bár a repjegynek csak a nettó árát térítik vissza, ami azért pénzveszteség..vagy Antalya (oda még van engedélyük), de hát nem oda akartam utazni.. A Wizz viselkedése viszont teljesen furcsa - a honlapon se egy értesítés (mint pl. a Triplanet honlapján), semmi.. Csak onnan lehet látni, hogy nincsenek júni után időpontok.. meg mi az, hogy előbb értékesítenek, mielőtt tudnák, hogy lesz-e repülési engedélyük??
2011. jún. 8. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 A kérdező kommentje:
3 órás telefonálgatás, e-mailler és idegeskedés után ígéretet kaptam, hogy érintkezésbe lép a bravofly a wizzairrel és ha kap visszaigazolást akkor majd visszautalják a pénzt. A telefon 6 euro/hívás. Kb. 4szer hívtam, mire megtudtam valami érdemlegeset. Egymásnak dobálják a labdát. Hogy miért nem értesítettek? Nincs felelős. Miért nem utalják vissza automatikusan a pénzt? Ki tudja. Közben a maléves jegy kb. 30ezerrel drágább lett, mint egy hónapja, mikor vettem a jegyeket. Olyan dühös vagyok, hogy el sem tudom mondani. Soha többet wizzair.
Kapcsolódó kérdések: