Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Volt már valakinek hasonló...

Volt már valakinek hasonló tapasztalata Airbnb-vél kapcsolatban?

Figyelt kérdés
Kb 3 hónapja foglaltunk szállást Krakkóban Airbnb-n, hogy biztosra legyen helyünk. 9 nappal az utazás előtt a kiadó lemondta a foglalást mert felújítás lesz az épületben és ezt most tudta meg. A pénzt visszaadja viszont nem találtunk csak a külvárosi részen hasonló árú és típusú lakást. Mi tévőek legyünk? Ki fizettethetjük a kiadóval a különbözetet valahogy? (Átnéztem a szerződési feltételeket de nem találtam hasznos információt benne ezzel kapcsolatban.)

2017. jún. 24. 13:11
 1/9 anonim ***** válasza:
38%
Nem ertem, milyen jogon fizettethetnel ki vele barmit is. Visszaadja a penzt zokkenomentesen, mivel a szolgaltatast nem tudja nyujtani a szamotokra. Hogy hol vesztek igenybe uj szolgaltatast az mar nem az o problemaja.
2017. jún. 24. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Ismerős pont így járt, csak magyar szállásadóval. Sajnos ez benne van a pakliban, nem csak airbnb-nél, hanem bármilyen magánszállás esetében.
2017. jún. 24. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Mikor mentek? Hányan? Család, barátok? HA fiatalok vagytok tudom ajánlani az Atlantis Hostelt, 6 személyes privát fürdős szobáik is vannak.


[link]

2017. jún. 24. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
69%
Az új szállás árát nem hajthatod be rajta, jól is néznénk ki. Visszaadta a pénzeteket az utolsó fillérig, innentől semmi köze hozzátok.
2017. jún. 24. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
17%

Nyugi, ha fizettetek előleget, felel a szállásadó értetek. Azonos kategóriájú szállást szó nélkül fog kifizetni az airbnb, és az összes költségüket (a te plus költségedet, az ő ügyintézési díjukat) ledugja a szállásadó torkán.

Az airbnb azért felel, hogy te elégedett legyél, az első szállásadó pedig azért, mert üzletet kötött veled.

Panaszold be nyugodtan! Fizetni fognak. Sokkal jobb helyre tarts igényt, és ne tágíts.

2017. jún. 24. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Természeteen nem, hisz visszaadja a pénzt.


Egy rosszabb utazási iroda esetében könnyen lehet, hogy ott állnátok a kosztenger közepén, és ők meg széttárnák a kezüket.

2017. jún. 25. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Sajnos velem is hasonló történt, csak nálunk drágítani akart kb. 1,5-szer annyira a szállásadó, 3 héttel az indulás előtt. Én is ki voltam akadva, mert eredti áron már egyáltalán nem tudtam szállást találni, de még az emelt áron is alig voltak szállások, pedig mikor foglaltam, bőven volt miből választani... Túl drága volt ez az emelt ár nekünk, ráadásul ilyen áron jobbat is találhattunk volna eredetileg. Féltem attól, hogyha nem fogadom el a request-et, akkor majd lemondja, és nem fogunk tudni találni szállást csak max. még drágábban. Végülis nekünk sikerült megbeszélnünk a szállásadóval, hogy hadd mehessünk eredeti áron, de ez teljes bizalomrendülés az airbnb felé, hogy ilyet meg lehet csinálni. Szerintem jogos a kártérítési igényed, hiszen neked így pluszköltséged lesz, ha azonos szintű szállást szeretnél foglalni, illetve ha te mondtad volna le a szállást, a szállásadó vitte volna a pénzed felét (vagy attól függ, milyen lemondási feltétel volt), tehát ha a szállásadót megilleti a kárpótlás, szerintem téged is. Viszont az más kérdés, hogy szerintem az airbnb nem ad kártérítést neked, és így jártál :( Ha sikerül felvenned a kapcsolatot az airbnb-vel és mégis lehet ilyenkor valami kártérítést kapni, kérlek írd meg!
2017. jún. 26. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! :) A szállásadónak írtunk, hogy bár megértjük azt, hogy ő is most tudta meg ezt a felújítást de örülnénk ha segítene másik helyet találni vagy kifizetné a különbséget. Nem is válaszolt... De sikerült egy hasonló típusú lakást találni igaz nem a központban de nem messze és csak 1500 forintot kellett ráfizetnünk. :) Ennyiért nyilván nem harcolok a kártérítésért de nem szeretnék máskor így járni.
2017. jún. 27. 01:17
 9/9 anonim ***** válasza:

Nem tudom, milyen szerződésük van pontosan, de nincs benne olyan kikötés, hogy pl.kevesebb, mint 30 nappal az utazás előtt történő lemondás esetén jár valami kártérítés?

Ha nincs, akkor sajnos valóban faramuci helyzet, de a tulajnak nem kötelessége adnia semmit.

2017. jún. 28. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!