Miért nem humánusak a Mávnál ha valami problémád van?
Tegnap neten vásároltam jegyet automata kiváltással.Az oldal újra töltödött igy az 50 % kedvezmény ki törlödött.Amikor kiváltottam vettem észre hogy a jegy teljesáru.( Még tegnap este jöttem is haza !!!)A jegyvizsgáló lekezelte mondtam neki hogy van érvényes diákom de ez történt azt mondja tök korekt menjek az ügyfélszolgálatra.Nyugatiba is mondja au infos korekt menjek keleti ügyfélszolgálat.
És most jön a poén milyen tökéletlenek ülnek ott.
Ügyfélszolgálaton állok várom a soromat jön be a szöke p..csa ( érzéseim mindig beválnak!!)valami sugalotta hogy nincs rendbe.Igy is volt.Köszönök mondom neki mi történt nem e tudnának segiteni.A rögtönzö válasza az volt hogy : ŐK JEGYET NEM ÁRULNAK CSAK A JEGYPÉNZTÁRBA!!!Még egyszer el mondom megint mondja mait az előbb.Már nem is azért voltam dühüs hogy nem segit ha nem hogy mekkora tu..k hogy nem is a kérdésemre válaszol.
Amugy azt vártam volna hogy egy oda vissza bélyegzőt rá nyom.Mert 100% tudom hogy megoldható lett volna igy!!!
"Nem névre szól a jegy."
Az internetes jegy névre+születési dátumra szól!
Az interneten vásárolt jegy nem névre szóló! Az otthon nyomtatott jegy a névre szóló!
Amúgy próbáld meg a levelet. Annyi mindent elengednek, visszatérítenek itt a vasótnál, hogy miért te lennél kivétel.
A helyes megoldás az az lett volna, hogy -mivel indulás előtt észre vetted, hogy teljes árú a jegy- a pénztárban visszaváltották volna, vagy becserélik 2 50%-ra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!