Repülőjegyet foglaltam neten, de amikor már minden megvolt és rákattintottam a foglalás elindítása gombra, utána lefagyott az egész. (a légitársaság oldala, nem az én gépem) Mit tehetek?
Figyelt kérdés
A Ryanair-nél történt mindez. Az első utasítás a hibaoldalon az volt, hogy 10 mp után próbáljak kattintani egy megadott linkre, aztán ha az sem működik, egy másikra. Egyik sem vált be. Próbáltam újra, de már a kezdeti lépésnél ugyanazt az előbbi hibaoldalt töltötte be. Az e-mail címemet ellenőriztem, még semmi visszaigazolás. A bankszámlámat ellenőriztem, még mindig semmi ott sem. Az ügyfélszolgálatuk meg valami eszement drága. Mit tegyek?2012. aug. 6. 14:52
1/3 anonim válasza:
Én mindenképp azt tanácsolom, hogy hívd fel őket.
2/3 anonim válasza:
A böngészőben töröld ki az ideiglenes internetes fájlokat és cookie-kat és próbáld újra.
3/3 A kérdező kommentje:
ideiglenes fájlokat töröltem, sőt, végül böngészőt is váltottam és úgy végre sikerült. Köszönöm. Éppen az utolsó pillanatban... :)
2012. aug. 7. 08:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!