Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » WizzAir - beszállókártya...

Spacegoat kérdése:

WizzAir - beszállókártya nyomtatása járatmódosítástól számítva mikortól lehet?

Figyelt kérdés
Június 29-én fogok repülni, a visszautam pedig július 2-án lesz. Utóbbinál 25-én járatmódosítást alkalmaztam (a reggeli gép helyett az aznap esti járatot választottam). Bankkártyával fizettem (a banknál továbbra is zárolt tételként szerepel), a WizzAir honlapján a fizetés összegénél ott van az újonnan kifizetett ár (e-mailben is megérkezett az összesítő, a számla azonban még nem). A foglalásaim között a "megerősítve" szöveg áll, viszont a beszállókártyát a hazafele tartó járatra nem tudom kinyomtatni. Ez azért van, mert nem érkezett volna hozzájuk az összeg? Hány napos ilyenkor az átfutási idő? Eddig utalással fizettem és 24 órán belül mindig rendeződött a dolog. Csak azért aggódom, mert már csak holnap van lehetőségem nyomtatni. (tudom, léteznek külföldön is internetkávézók, de ezt a lépést valahogy ki szeretném hagyni)

2012. jún. 27. 13:55
 1/5 anonim ***** válasza:
Nekem is volt olyan egyszer hogy nem tudtam kinyomtatni a beszállókártyát, vagyis be sem tudtam chekkolni, mert azt írta ki, hogy a járat már elindult. Miután észhez tértem a szívvinfarktusból, akkor felhívtam őket és azt mondták menjek rá az újra kinyomtatásra vagy valami ilyesmire, mert már bechekkoltam. Amit persze tuti nem tettem meg, de megmagyarázni nem tudták ők sem. Szóval szerintem hívd fel őket. Tudom nem olcsó, de nem kell órákat ülni a telefonon.
2012. jún. 27. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ!

Végül kivártam, hogy a bankkártyán ne csak zárolt tételként szerepeljen a foglalási összeg, hátha így már rendeződik, de nem. Ugyanúgy nem lehet nyomtatni és megint csak a "tovább a fizetéshez" gomb látszódik a "következő lépés" résznél.

Jött az emelt díjas telefon. Ott leugattak, hogy látják a problémát, de hívjam őket 8 óra után. Ennyit arról, hogy 24 órás ügyfélszolgálat van... szóval folyt.köv.

2012. jún. 28. 06:49
 3/5 A kérdező kommentje:

Nos, csak hogy kerek legyen a történet: az emeltdíjas telefon közel 3000,- Forintomba került, így nem tudom mit takar a 225 Forintos percdíj, de hogy nem annyi, az is biztos. Az ügyfélszolgálatos elég értetlen volt, telefonálás közben elment megkérdezni mástól, hogy ilyenkor mi a teendő, közben persze ülhettem a vonal tulsó végén és számolhattam a perceket... végül kiderült az igazság, ők hibáztak, mert még nem könyvelték a tételt. Gyorsan megcsinálják és akkor már működni fog az utasfelvétel... (így is lett)

Többször utaztam már WizzAirrel, eddig technikai problémám nem volt velük, az hogy mindig késnek a felszállással és a gépek állapota olyan, amilyen hát lenyelem, mert olcsók. De ezek után már ezt se tudom mondani róluk.

2012. jún. 28. 08:38
 4/5 anonim ***** válasza:

Sajnálom, hogy így jártál :( Eddig még nekem sem volt semmi komoly bajon velük. Remélem nem is lesz, én majd 1 hónap múlva utazom.

Jó utat.

2012. jún. 28. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Az információ hiánya is okozta, hogy ilyen sokat fizettél telefonra, ugyanis nem csak emelt díjas számuk van, bár nyilván elsősorban azon szeretnék fogadni a hívásokat. :)


Azért gondolom a járatmódosítgatás díjához képest az a 3000-es telefonköltség eltörpül ;)

2012. júl. 2. 03:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!