WizzAir - beszállókártya nyomtatása járatmódosítástól számítva mikortól lehet?
Köszönöm a választ!
Végül kivártam, hogy a bankkártyán ne csak zárolt tételként szerepeljen a foglalási összeg, hátha így már rendeződik, de nem. Ugyanúgy nem lehet nyomtatni és megint csak a "tovább a fizetéshez" gomb látszódik a "következő lépés" résznél.
Jött az emelt díjas telefon. Ott leugattak, hogy látják a problémát, de hívjam őket 8 óra után. Ennyit arról, hogy 24 órás ügyfélszolgálat van... szóval folyt.köv.
Nos, csak hogy kerek legyen a történet: az emeltdíjas telefon közel 3000,- Forintomba került, így nem tudom mit takar a 225 Forintos percdíj, de hogy nem annyi, az is biztos. Az ügyfélszolgálatos elég értetlen volt, telefonálás közben elment megkérdezni mástól, hogy ilyenkor mi a teendő, közben persze ülhettem a vonal tulsó végén és számolhattam a perceket... végül kiderült az igazság, ők hibáztak, mert még nem könyvelték a tételt. Gyorsan megcsinálják és akkor már működni fog az utasfelvétel... (így is lett)
Többször utaztam már WizzAirrel, eddig technikai problémám nem volt velük, az hogy mindig késnek a felszállással és a gépek állapota olyan, amilyen hát lenyelem, mert olcsók. De ezek után már ezt se tudom mondani róluk.
Sajnálom, hogy így jártál :( Eddig még nekem sem volt semmi komoly bajon velük. Remélem nem is lesz, én majd 1 hónap múlva utazom.
Jó utat.
Az információ hiánya is okozta, hogy ilyen sokat fizettél telefonra, ugyanis nem csak emelt díjas számuk van, bár nyilván elsősorban azon szeretnék fogadni a hívásokat. :)
Azért gondolom a járatmódosítgatás díjához képest az a 3000-es telefonköltség eltörpül ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!