Foglaltatok már ülőhelyet a Finnair légitársaságnál? Megosztanátok a tapasztalataitokat?
Egy szűk évvel későbbi útra vettem jegyet a Finnairél, Budapest-Helsinki-Szöul útvonalra. A netes jegyfoglalás során volt lehetőség ülőhely kiválasztására is, azonban szabályos minta alapján minden ablak melletti és jobb helyet foglaltnak mutatott a rendszer, csak a szárny melletti ablakos ülések és a belső székek voltak szabadok. Ez mind a 4 járatra igaz volt, illetve egyéb dátumokra is, ráadásul mivel még nagyon sokára lesz az út, kizártnak tartom, hogy valaki már tényleg megvett volna ennyi jegyet.
Mivel nagyon szeretnék jó kilátású ablak mellett ülni, szerintetek az ablak melletti jó ülőhelyek végleg elérhetetlenek lesznek? Vagy a check-in alkalmával esetleg felszabadulnak ezek a valamilyen oknál fogva fenntartott helyek, hogy mindenki egyenlő esélyekkel kaphassa meg őket? Volt már hasonló tapasztalatotok?
Nem hiszem, hogy be lennének mind foglalva. Én sokszor utaztam Finnairrel és mindig kaptam jegyet az ablak mellé. Viszont a Finnair honlapja.. Nekem az étellel van gondom. Hiába kérek speciális kaját, soha nem kapok. Pedig már telefonoltam is nekik.
Ha már lefoglaltad a jegyet itt tudsz ülőhelyet foglalni magadnak:
Budapesten van Finnair iroda esetleg csöröghetsz nekik: (FINNAIR Finn Légitársaság Képviseleti iroda
1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.
(1)317 4022 )
A másik, ha időben kimész repüléskor, Ferihegyen vannak automata chek-in gépek, azon is ki lehet választani az ülőhelyet. (Pl. a pultoknál kb. két órával indulás előtt kezdődik a chek-in, de az automatánál 3 órával indulás előtt is simán becsekolhatsz, akkor általában még az összes hely szabadon választható).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!