Történt már valakivel olyan, hogy egy nyaralás második részletét a határidő után fizette csak be az utazom.com-nál?
Figyelt kérdés
Most vettük észre, hogy a második részlet határideje június 23-a lett volna, de teljesen kiment a fejünkből. Azt gondoltuk, hogy valami emlékeztetőt csak küld az utazási iroda, de nem. Az első részletet még a foglalásnál befizettük, viszont az áll az utazási szerződésben, hogy ha nem fizetsz időben, akkor úgy veszik, mintha lemondtad volna az utat. Erről sem kaptunk egyébként értesítést. Most hétvégén ugye nem tudjuk felhívni őket, holnap mindenképp telefonálunk, de addig is kíváncsi lennék, más járt-e már hasonlóképpen, és mi lett az ügy vége.2021. júl. 4. 17:43
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ugyan én a világ mindne kincséért nem utaznék irodával sehová, de ha egy szerződésben a felek úgy egyeznek meg, hogy x időig az egyik teljesít, vagy ha nem akkor az ügylet semmis, akkor nem sok esélyed van.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!