Kezdőoldal » Utazás » Biztosítások » Milyen biztosítást ajánlotok...

Milyen biztosítást ajánlotok járat törlésre, késésre?

Figyelt kérdés

Néhány hét múlva utazom, méghozzá 3 átszállással.

Ebből 1 Wizz-es (24 000 Ft), a másik 2 átszállás a goindigo-nál (80 000 Ft) lett vásárolva, booking.com-on keresztül, mert a goindigo nem fogadott el magyar telefonszámot a regisztrációnál (nem jött kód a folytatáshoz), meg így amúgy is olcsóbb volt.


Kérdésem, hogy milyen biztosítást ajánlotok?

Van olyan biztosító aki akár 1-2 órás késésekre is fizet? (Ismerem az EU-s, 3 órás késésről szóló jogszabályt, azon felül értem)

A 2 átszállásos jegy, egybe lett megvásárolva. Ha az egyik járatuk miatt késném le a másikat (2 órás időköz) akkor erre melyik biztosító a legesélyesebb, hogy fizessen?

Összesen 2 napra kellene biztosítást kötnöm. Szeretném minél okosabban megválasztani.



#utasbiztosítás #járatkésés #repülő biztosítás
okt. 13. 21:05
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
41%
Mindenre van biztosítás, csak keresni kell. Egyébként, meg ne parázz rá, Kérdező. Ezek a késések, amikről most előszeretettel számolnak be a médiában, ugyan nem városi legendák, de közel sem olyan gyakori problémák, mint amilyennek látszanak. Keress rá flightradaron a flight history-ra. Nézd, meg hogy az elmúlt napokban az adott járat mindig időben elindult-e, ez sokat elárul. Ha a Wizz járat a reggeli órákban indul, ott is jóval nagyobb esély van a pontos indulásra, mert nem szed össze késéseket a nap folyamán, mint egy esti járat, amelyik aznap már a 4-5. útját teljesíti.
okt. 16. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
Még mindig nem értem miért kell a bookingon keresztül jegyet venni.
okt. 17. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:

"Ha viszont semmi probléma nem volt a wizzel, akkor a következő para a goindigo járatom. Ha a B-C késik több mint két órát akkor lekésem a C-D járatot is"

Na de ha egyben vetted a B-D jegyedet, és EZT A LÉGITÁRSASÁG IS ÍGY TUDJA, akkor kis kényelmetlenségen túl nem lesz nagyobb gond. A légitársaság nam arra vállalt felelősséget, hogy elvisz B-ből C-be, aztán meg C-ből D-be, hanem, hogy elvisz B-ből D-be. A C közben az az ő privát heppjük. Pont ez a lényege az egyben, a légitársaság oldalán történő vásárlásnak. Ha a ráhordó járat késése miatt nem éred el az átszállást, akkor átfoglalnak a következő gépre, adnak vouchert, transzfert, szállást. Mi az a 40000 mínusz?

okt. 17. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!