Milyen biztosítást ajánlotok járat törlésre, késésre?
Néhány hét múlva utazom, méghozzá 3 átszállással.
Ebből 1 Wizz-es (24 000 Ft), a másik 2 átszállás a goindigo-nál (80 000 Ft) lett vásárolva, booking.com-on keresztül, mert a goindigo nem fogadott el magyar telefonszámot a regisztrációnál (nem jött kód a folytatáshoz), meg így amúgy is olcsóbb volt.
Kérdésem, hogy milyen biztosítást ajánlotok?
Van olyan biztosító aki akár 1-2 órás késésekre is fizet? (Ismerem az EU-s, 3 órás késésről szóló jogszabályt, azon felül értem)
A 2 átszállásos jegy, egybe lett megvásárolva. Ha az egyik járatuk miatt késném le a másikat (2 órás időköz) akkor erre melyik biztosító a legesélyesebb, hogy fizessen?
Összesen 2 napra kellene biztosítást kötnöm. Szeretném minél okosabban megválasztani.
"Ha viszont semmi probléma nem volt a wizzel, akkor a következő para a goindigo járatom. Ha a B-C késik több mint két órát akkor lekésem a C-D járatot is"
Na de ha egyben vetted a B-D jegyedet, és EZT A LÉGITÁRSASÁG IS ÍGY TUDJA, akkor kis kényelmetlenségen túl nem lesz nagyobb gond. A légitársaság nam arra vállalt felelősséget, hogy elvisz B-ből C-be, aztán meg C-ből D-be, hanem, hogy elvisz B-ből D-be. A C közben az az ő privát heppjük. Pont ez a lényege az egyben, a légitársaság oldalán történő vásárlásnak. Ha a ráhordó járat késése miatt nem éred el az átszállást, akkor átfoglalnak a következő gépre, adnak vouchert, transzfert, szállást. Mi az a 40000 mínusz?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!