Kezdőoldal » Tudományok » Természettudományok » Ugye nem verték át anyut?

Ugye nem verték át anyut?

Figyelt kérdés
Azért ide irom mert a vizzel kapcsolatos. Mire haza értem anyú vett valami viz tisztitott. A férfi valami olyasmiröl beszélt hogy a a viz tisztasága valami 1 és 100 érték között a jó. De a vizmüvek 200 alatt nem tudnak dolgozni. Kért egy hideg pohár vihez, Azzal csinált valamit (nem voltam otthon) , és tele lett a viz ilyen rozsda szinű valamivel. Aikor haza értem akkor még a vizbe elég sok helyen volt, de este már leüllepedett. Szóval az a kérdésem hogy a vizmüvek tényleg ilyen sz*r vizett adnak, vagy valamit tett a vizbe a férfi, és átvert minket?
2010. jún. 25. 11:51
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
100%
Csatornázás vízellátás a szakterületem, mérnök vagyok. A vegyésszel kell egyetértenem. Anyukád számára, ez palceboként hat. Ha elhiszi, használja.
2010. jún. 25. 13:51
 12/17 anonim ***** válasza:
100%

Átverték.Ha palackozott vízzel,vagy ásványvízzel csinálod meg,akkor másfajta lesz a csapadék.De mindképpen lesz,és azt fogod látni,hogy sárt iszol.

Ha Anyukád hisz benne és főleg,ha megvette már,akkor ne vedd el a kedvét.A hit sok mindenben segít.

2010. jún. 25. 14:14
 13/17 anonim válasza:
69%

Szia!

saját tapasztalatból tudom, hogy a városban ahol élek, nagyon jó a csapvíz minősége (mértem én magam laborban), a fővárosit pl utálom, annyira klórozzák, egyszerűen nem bírom meginni. De az itthonit szeretem és soha semmi bajom nem volt tőle. Rengeteg előírás, szabvány stb. vonatkozik a vízminőségre, nem engedhetik meg maguknak a vízművek hogy ihatatlan vizet küldjenek a fogyasztóknak. Meghát ők is azt isszák:D